LASTMINUTE.COM: Očekujemo da će ljudi ponovno rezervirati odmor u svibnju i lipnju, a normalizaciju stanja u srpnju i kolovozu

LASTMINUTE.COM: Očekujemo da će ljudi ponovno rezervirati odmor u svibnju i lipnju, a normalizaciju stanja u srpnju i kolovozu

Na temelju usporedbe onoga što se događalo Kini, vjeruje se da bi ovakvo stanje moglo potrajati tek nekoliko mjeseci

Industrija putovanja jedna je od najpogođenijih gospodarskih grana uslijed koronavirusa koji je nakon Azije postao globalna ugroza sa žarištima u Europi i na američkom kontinentu.

Dok se situacija u Kini i u ostatku Azije polako normalizira pošast koronavirusa sad se nezaustavljivo širi europskim kontinentom.

Turizam i putovanja općenito u fazi su otkazivanja. 

O tome što će se događati sutra i kakve su prognoze o oporavku tržišta teško je govoriti.

Na lokalnoj razini ministar turizma Gari Cappelli nedavno je izjavio kako se nada barem dijelu normalne sezone u srpnju i kolovozu kada se u Hrvatskoj ostvaruje oko 60 posto godišnjih prihoda u turizmu.

Slične prognoze mogu se čuti i od online putničkih tvrtki koji drže tržišni fokus u Europi. Primjer je internetski servis Lastminute.com koji ima udjel na Hrvatskoj bliskim tržištima Velike Britanije, Francuske, Italije, Njemačke i Španjolske.

To su tržišta koja su doslovce poharana koronom i na kojima se bilježi značajan pad potražnje koji se ubrzao s uvođenjem restriktivnih mjera kretanja.

No na temelju usporedbe onoga što se događalo u Kini, i vremenskog intervala trajanja pandemije, vjeruje se da bi ovakvo stanje moglo potrajati tek nekoliko mjeseci.

- Očekujemo da će ljudi ponovno rezervirati praznike i odmor u svibnju i lipnju, da bi dosegli normalnu razinu u srpnju i kolovozu - izjavio je Marco Corradino, izvršni direktor Lastminute.com.

Corradino očekuje da će upravo online servisi najbolje iskoristiti činjenicu da će većina ljudi ostati kod kuće tijekom narednih mjeseci.

- Kao čisti digitalni servis naći ćemo se u boljoj poziciji od tradicionalnih putničkih agencija, jer će većina ljudi sve rezervacije prebaciti u on-line rezervacije jer sada povode vrijeme kod kuće - objasnio je Corradino.

Naravno, ovaj se optimizam oslanja na hotele i avioprijevoznike koji su morali prvi zaustaviti svoje operacije, a tek sa smirivanjem pandemije oni će se moći vratiti na tržište.

Optimizam je nužan jer izvjesno da će oporavak od koronavirusa biti težak i dugotrajan.

S druge strane izvjesno je da će ova kriza donijeti promjene i ubrzati neke procese u turizmu. Očekuje se još veća zastupljenost online i last minute rezervacija putovanja te daljnja digitalizacija procesa u turizmu.

Graf prikazuje teoretsku projekciju oporavka turizma u odnosu na trajanje pandemije u Kini (izvor LM Holding - Lastminute.com, Volagratis, Weg.de.) 

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(61196, "");
Pregledaj komentare