Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
MARKETINŠKA KAMPANJA Počela promocija hrvatskog poslovnog turizma na ključnim tržištima

MARKETINŠKA KAMPANJA Počela promocija hrvatskog poslovnog turizma na ključnim tržištima

Britanski magazin Business Destinations našu je zemlju u prošloj godini proglasio najboljom destinacijom za ovu vrstu turizma

U sklopu marketinške kampanje za promociju posezone, Hrvatska turistička zajednica krenula je i s posebnom kampanjom za promociju poslovnog turizma koja će se do sredine listopada provoditi na osam ključnih emitivnih tržišta među kojima su Njemačka, Velika Britanija, SAD, Benelux, Švedska, Norveška, Francuska i Italija. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem display oglašavanja i promotivnih oglasa na LinkedInu.

- Sustavno radimo na provođenju pomno osmišljenih planova i aktivnosti u svrhu dodatnog pozicioniranja Hrvatske kao značajne destinacije poslovnog turizma. Vjerujemo da će promotivna kampanja koju upravo provodimo rezultirati produženjem turističke sezone, boljom iskorištenosti kapaciteta te povećanjem prihoda budući da je prosječna potrošnja sudionika kongresa i motivacijskih putovanja od tri do pet puta veća od potrošnje klasičnog turista - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je Hrvatska od strane uglednog britanskog magazina Business Destinations izabrana za najbolju destinaciju poslovnog turizma u 2018. godini. 

Hrvatska se nalazi visoko na popisu atraktivnih zemalja po pitanju poslovnog turizma, a kao najznačajnije destinacije ovog segmenta ističu se grad Zagreb, Istra s gradovima Rovinj, Poreč i Pula, potom Kvarnerska rivijera s gradovima Rijeka i Opatija, a tu je i Dalmacija s destinacijama Šibenik, Split i Dubrovnik.

Na daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne destinacije za poslovna putovanja intenzivno radi i oformljeni Kongresni odjel HTZ-a koji tijekom cijele godine provodi niz aktivnosti za promociju poslovnog turizma, od nastupa na specijaliziranim sajmovima i radionicama do održavanja odnosa i kontakata s partnerima i međunarodnim strukovnim udruženjima u kojima je Hrvatska zemlja članica. 

Konkretno, tijekom 2019. godine Kongresni odjel predstavio je hrvatsku kongresnu ponudu na kongresnoj  i insentiv burzi IMEX Frankfurt i Conventa u Ljubljani, kao i na prvoj B2B burzi hrvatske kongresne industrije MEETEX u Zagrebu. Tu su i nastupi na sajmovima IMEX America Las Vegas te IBTM World Barcelona. Također, organizirane su i poslovne prezentacije, a u tijeku je i organizacija inspekcijskih putovanja kongresnih i insentiv organizatora i predstavnika specijaliziranih medija.

Posebna kampanja za promociju poslovnog turizma dio je aktivnosti Hrvatske turističke zajednice koje za cilj imaju očuvati poziciju Hrvatske kao turističke destinacije raznolike i bogate ponude pa su tako već uspješno provedene i zasebne kampanje za promociju zdravstvenog, aktivnog i nautičkog turizma. 

Vaša reakcija na temu