Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
MEĐUNARODNI SUSRET TURISTIČKIH INFLUENCERA: Srednja Dalmacija u fokusu najatraktivnijih news feedova na Instagramu!

MEĐUNARODNI SUSRET TURISTIČKIH INFLUENCERA: Srednja Dalmacija u fokusu najatraktivnijih news feedova na Instagramu!

Gosti iz Hrvatske, Italije, Poljske, Velike Britanije, Brazila i Koreje imat će priliku od 1. do 5. lipnja guštati u prigodnim sadržajima

Srednja Dalmacija posegnula je za, kako kažu njeni čelni ljudi, veoma moćnim marketinškim alatom koji do sada nije dovoljno upotrebljavan – influencerima! Naime, u organizaciji Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i Croatia Hot Spots magazina, čak 30 zvučnih domaćih i stranih imena, koja svakako predvode omiljena domaća Instagram cura Ella Dvornik te Goran Jović, poznati hrvatski putopisac, ali i strani influenceri i Tik Tokeri poput Laure Budryte, CroLove blogera, Petre Čolak… koji će Srednju Dalmaciju kroz svoj kreativni izraz, simpatične dosjetke i fotografiju približiti stotinama svojih pratilaca.

Ogroman marketinški potencijal

Da su influenceri itekako karta koju u marketinškom smislu treba odigrati, zna i prvi čovjek Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Joško Stella. Prema njegovim riječima, iako se društvene mreže već uveliko koriste za promociju turističkih ljepota županije, tek sada će se ogroman potencijal koji donose influenceri u potpunosti staviti u pogon, i to pod atraktivnim hashtagom #CentralDalmatiapower. 

- Pokrenuli smo destinacijsku kampanju #CentralDalmatiapower koristeći snagu influencera. Do sada smo veoma ozbiljno koristili društvene mreže Facebook, Instagram i YouTube za promociju, aktivni smo i u drugim kanalima promocije kao što su sajmovi, međutim, ovo je jedan kanal kojeg nismo dovoljno implementirali i smatramo da će polučiti veliki doseg do potencijalnih gostiju. Imamo prirodne ljepote, savršenu destinaciju koju treba promovirati u svakom mogućem obliku. Ciljamo na publiku koja prati ove influencere, zamislite koliki će broj ljudi vidjeti objave od tridesetak influencera koji će biti naši gosti – zadovoljno napominje Stella, dodajući kako ovoj kampanji nije samo cilj promocija destinacije, već i povezivanje hotelijera i ugostitelja s influencerima, ali i edukacija mladih ljudi koji žele to postati, da vide kakav je to posao. 

Utjecaj influencera na svjetsku turističku mapu nije promakao ni oštrom turističkom oku Maje Zlokić, suorganizatorice ovog projekta i urednice Croatia Hot Spots magazina. 

- Influenceri su značajan kanal kojim brendovi dopiru do svoje publike. Kategorija broj jedan su putovanja. Imaju velik utjecaj među svojim pratiteljima, znaju kako prezentirati i prodati određeni proizvod i uslugu… Vole se dobro zabaviti, posjetiti lijepa mjesta i jesti finu hranu, a milijuni njihovih pratitelja slijede njihov izbor - kaže Maja, napominjući da je u sklopu međunarodnog susreta za influencere pripremljen uistinu bogat itinerar, u koji smo zavirili s guštom.

Srednja Dalmacija - iz svih kantuna! 

Da će od prvog do petog lipnja (a nadamo se i nakon toga!), Srednja Dalmacija, kako se to popularno kaže, gorjeti na društvenim mrežama, obećava nam već letimičan pogled na opsežan i uistinu šarolik itinerar događanja, koji će sudionicima poslužiti kao vrelo inspiracije i kvalitetnog sadržaja. Naime, osim što će odmarati u elegantnim sobama s čarobnim morskim pogledom hotela Amfora na splitskom Žnjanu, influencere očekuje druženje i fotografiranje s Dioklecijanovom stražom, atraktivna večera i degustacija finih vina na Kliškoj tvrđavi zajedno s finalistima renomiranog gastro show-a 'Masterchef' te upoznavanje s povijesnom postrojbom Kliških uskoka koji će prirediti i show iznenađenja.

Drugog dana, po uzoru na ured Europskog parlamenta koji je influencere prepoznao kao iznimno važan i aktualan kanal javnog mnijenja, influencere će primiti i župan Blaženko Boban, koji će im skrenuti pozornost na društveno odgovorne poruke i projekte Splitsko-dalmatinske županije.

Idućeg dana, tu je posjet popularnoj Skywalk šetnici, WTA turniru i ekshibicijski meč s tenisačicama, ali i interesantna konferencija i okrugli stol na temu 'Utjecaja influencera na turističku industriju'. Treći lipanj predviđen je za otoke, pa će se tako guštati na prekrasnom bolskom Zlatnom ratu te u degustaciji vina u popularnoj vinariji Stina, ali i u obilasku Hvarskog kazališta i Arsenala, te večeri i druženju uz zalazak sunca na Hvarskoj tvrđavi. Četvrti lipanj rezerviran je za obilazak čarobnih Paklinskih otoka gdje će biti upriličen i ručak, a kao šlag na kraju, petog lipnja, influencere očekuje intrigantna Dalmatinska zagora – posjet Sinju, obilazak Muzeja Sinjske alke te fotografiranje na Kamičku, kao i posjet Crvenom i Modrom jezeru.

Čitajući ovako raznovrsnu listu sadržaja, poželjeli smo i sami biti influencerima barem na trenutak, a njima samima zaželjeli što bolju zabavu, što više pregleda i popularnih lajkova. I naravno, ono najvažnije - da predstave našu Srednju Dalmaciju u svjetlu u kojem ona to i zaslužuje – najatraktivnijem mogućem!

Vaša reakcija na temu