Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Omišani, sjednite, pet! Kvalitetu usluge u IQM kategorijama u Omišu gosti ocijenili 93/100!

Omišani, sjednite, pet! Kvalitetu usluge u IQM kategorijama u Omišu gosti ocijenili 93/100!

Cijelu prošlu godinu u Omišu provođena su mjerenja o kvaliteti turističkih usluga i sadržaja u sklopu IQM Destination - provjerite koje kategorije su najbolje ocijenjene

Nakon najuspješnije turističke sezone u Omišu s premašenih milijun komercijalnih noćenja, turističkim subjektima i djelatnicima u gradu na ušću Cetine stiglo je veliko priznanje. Naime, u 2022. godini Turistička zajednica grada Omiša započela je provedbu integriranog upravljanja kvalitetom -  IQM Destination OMIŠ, a sada su stigle i odlične ocjene. 

IQM Destination (eng. integrated quality management) označava sustav integriranog upravljanja kvalitetom destinacije, čiji je cilj podizanje kvalitete usluge u brojnim segmentima turističke ponude​, edukacija prilagođena potrebama turističkih djelatnika te osnaživanje samog brenda destinacije. Dodatni ciljevi ovog projekta su usklađivanje normi kvalitete među dionicima u turizmu destinacije, kao i ujednačavanje kvalitete poslovanja svih sudionika te poticaj na izvrsnost.


U sklopu početne faze projekta, na području grada Omiša prošle godine izvršeno je mjerenje zadovoljstva gostiju kvalitetom usluge i proizvoda. Mjerenje kvalitete provodilo se tijekom cijele 2022., kako bi se stekao temeljitiji uvid u stavove gostiju koji Omiš kao svoju destinaciju biraju kako za vrijeme glavne sezone, tako i u predsezoni te posezoni.

Ukupno je više od 9000 gostiju na online platformama napisalo svoje mišljenje o kvaliteti turističkih usluga i proizvoda grada Omiša u 2022. godini, a ono što posebno veseli i dodatno stimulira sve uključene u turističke aktivnosti Omiša je ukupna ocjena - čak 93 od 100 maksimalnih bodova!


Ocjene prema kategorijama

Gosti koji su boravili u Omišu ocjenjivali su turistički sadržaj prema sljedećim kategorijama: atrakcije, kampovi, hoteli i hosteli, lokalni proizvođači, privatni smještaj, turističke agencije te ugostiteljski objekti. 

Iz svih gore navedenih kategorija, prva tri mjesta ostvarili su:

- lokalni proizvođači (ocjena 98/100),

- turističke agencije (ocjena 98/100), 

- atrakcije (ocjena 97/100).

Sljedeće najbolje kategorije prema mišljenju gostiju su:

- privatni smještaj (ocjena 93/100), 

- hoteli i hosteli (ocjena 92/100), 

- ugostiteljski objekti (ocjena 92/100) 

- kampovi (ocjena 89/100). 

Pristigle ocjene turističkog sadržaja najbolji su pokazatelj visoke kvalitete turističke usluge koju domaći i strani gosti mogu iskusiti u jednom od najljepših malih gradova na jadranskoj obali.


Recenzije gostiju vrijedan su resurs svim turističkim djelatnicima na osnovu kojih mogu osluškivati njihove želje i potrebe, te tako konstantno unaprjeđivati turističku ponudu i razinu usluge. Ovo je dodatan razlog da svi turistički djelatnici zahvale svojim gostima ostavljajući odgovor na svaku njihovu recenziju. 

Turistička zajednica Grada Omiša će i u 2023. nastaviti s aktivnostima u sklopu IQM integriranog upravljanja kvalitetom. Vjerujemo da će i u tekućoj godini Omišani nastaviti oduševljavati svoje goste kvalitetom turističkih usluga te u konačnici nadmašiti lanjske rezultate.

Vaša reakcija na temu