Foto: Miranda Ciketić / PIXSELL Potražnja za Uberom na obali vratila se na 80 posto prošlogodišnjih rezultata

Potražnja za Uberom na obali vratila se na 80 posto prošlogodišnjih rezultata

Strani turisti uslugom su se najviše koristili u Splitu, Dubrovniku i Zagrebu

Uber je i ovog ljeta, unatoč COVID-19 pandemiji, ponovno bio jedna od najpopularnijih opcija prijevoza uz Jadransku obalu. U razdoblju od 1. lipnja do 1. rujna, turisti iz 78 različitih zemalja odabrali su Uber kao najsigurniju i najpouzdaniju opciju za kretanje Hrvatskom, piše Novac.

Od 78 zemalja turisti iz Velike Britanije, Francuske i Sjedinjenih Američkih Država čine više od 50 posto stranaca koji su ovo ljeto u Hrvatskoj koristili Uber. Nakon njih slijede Poljaci, Nijemci, Česi, Austrijanci, Švicarci, Nizozemci i Ukrajinci s ukupno gotovo 30 posto i time zatvaraju listu top 10 država.  Unatoč ograničenjima vezanima uz putovanja i utjecaju koji je COVID-19 imao na turizam, u Rijeci, Splitu i Zadru, kao i Zagrebu, ostvaren je značajan oporavak, s potražnjom i do 80 posto u odnosu na prethodnu godinu.

- Otkako je lockdown završio, bilježimo pozitivne znakove oporavka i ponosni smo što pomažemo zajednici da se oporavi nakon vrlo izazovnog vremena. Hrvatska je strateški važno tržište za nas, stoga želimo nastaviti raditi i pružati podršku vozačima koji zarađuju preko platforme i korisnicima - istaknula je Giovanna D’Esposito, Uberova generalna direktorica za južnu Europu.

Strani turisti Uberom su se najviše koristili u Splitu, Dubrovniku i Zagrebu, dok su Hrvati izabrali Zadar, Dubrovnik i Split kao svoje omiljene destinacije. U Splitu je među turistima najpopularnija bila Zapadna obala i centar grada, u Dubrovniku su najčešće posjećivali Gruž i Pile, dok su se u Zadru najviše vozili do Puntamike, Varoša i Jazina. Najduža vožnja ovog ljeta bilo je 491 kilometar dugo putovanje od Splita do Varaždina.

Uber Connect, usluga dostave paketa koju je Uber pokrenuo u travnju, često se koristila upravo na hrvatskoj obali, a korisnici su tijekom ljeta poslali i primili gotovo 3.500 paketa.

- Sigurnost i dalje ostaje Uberov prioritet. Kompanija je vozačima distribuirala 950 higijenskih paketa koji sadrže maske,rukavice, dezinfekcijske gelove i sprejeve. Uz to, Uber je usmjerio svoje napore na implementaciju procesa i tehnoloških rješenja u stvarnom vremenu kako bi osigurali odgovorno i sigurno korištenje usluga u svakom trenutku. Među njima je i alat za prepoznavanje objekata koji omogućava Uberovoj aplikaciji da prije početka putovanja utvrdi nose li vozači masku, kao i kontrolni popis unutar aplikacije putem kojeg vozači i korisnici mogu potvrditi da poštuju sve sigurnosne mjere prije spajanja na platformu - pojasnili su iz Ubera.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(75353, "");
Pregledaj komentare