RoomRaccoon, sveobuhvatni (eng. all-in one) Hotel Management sustav, najavio je novu integraciju s Cendynom. Dvosmjerna integracija između RoomRaccoona i Cendynovog centralnog sustava rezervacija Pegasus (CRS) omogućuje hotelima da bez napora distribuiraju cijene, dostupnost i inventar (ARI) na moćnim globalnim distribucijskim sustavima (GDS) publici od preko 600.000 potencijalnih putnika na više od 120 tržišta diljem svijeta, uz dodatak OTA kanala.
Integracija Hotel Management sustava s GDS-om najbolji je način za osiguranje unosnih korporativnih i konzorcijskih poslova s vodećim hotelskim zastupništvom i globalnim prodajnim programima. Zajedničkim naporima RoomRaccoona i Cendyna, neovisni hoteli mogu potaknuti GDS rezervacije visoke vrijednosti na svoje smještaje uz ADR (prosječnu dnevnu cijenu) u visini od 30-35% prosječne cijene.
Integraciju pokreće World Hospitality Solutions (WHS) koji pruža besprijekornu komunikaciju između RoomRaccoona i Cendyna tako da korisnici mogu automatski distribuirati svoje cijene, inventar i dostupnost s RoomRaccoon Channel Managera do Pegasus CRS-a u realnom vremenu i time izbjeći rad sa složenim GDS ekstranetom.
- Cendyn je uzbuđen zbog suradnje s RoomRaccoonom jer obje tvrtke dijele strast za stvaranjem inovativnih, tehnološki omogućenih rješenja koja pomažu hotelima u iskorištavanju svojih podataka i optimiziranju prihoda. Ova poboljšana integracija usmjerava protok podataka između Pegasusovog CRS-a i RoomRaccoonovog PMS-a, što će hotelima omogućiti donošenje informiranijih odluka o cijenama, potražnji i distribuciji micanjem prepreka između informacija o profilu gostiju, cijena i inventara - rekla je Sarah Tissot, potpredsjednica Odjela za distribuciju i partnerstva u Cendynu.
Steven Reffin, voditelj Odjela za partnerstva u RoomRaccoonu, objašnjava: 'Uzbuđeni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu Pegasus CRS-u tvrtke Cendyn na naše tržište. S ponovnim porastom osobnih događaja i tvrtki koje zahtijevaju da zaposlenici putuju na sajmove, konferencije i umrežavanje, nikada nije bilo bolje vrijeme za neovisne hotele da se uključe u ovo tržište i povećaju prihod'.