Slovenska turistička organizacija (STO) te predstavnici raznih slovenskih turističkih subjekata, od termi do skijališta, predstavili su, u okviru prve poslovne radionice održane u hotelu Ambasador, svoju bogatu ponudu turističkim agentima iz Splita i Dalmacije.
Raznolikost slovenske turističke ponude čini ju kao destinaciju privlačnom tijekom cijele godine, no, predstavnicima dalmatinskih turističkih agencija, Slovenci su, vodeći računa o tome da se brojni Dalmatinci ili sami bave turizmom, ili bi se teško tijekom ljetnog perioda, odvojili od svojeg omiljenog mjesta uz more, primarno prezentirali svoju ponudu wellnessa, skijanja i zelenog, aktivnog turizma u kojem se posebno uživa tijekom proljetnih i jesenskih mjeseci, kada se trebaju ili napuniti baterije ususret u Dalmaciji uvijek zahtjevnoj sezoni, ili se treba dobro odmoriti nakon nje.
Uz Slovensku turističku organizaciju, u Splitu su se predstavile Rimske terme, Pohorje Village Wellbeing Resort (Hotel Bolfenk i apartmani Vitranc), Thermana Laško, Atlantida Boutique Hotel, RTC Krvavec, Rogla-Zreče, Terme Vivat, Terme Krka (Dolenjske Toplice, Šmarješke Toplice, Hoteli Otočec), Sava Hoteli (Bled, Terme 3000 - Moravske Toplice, Terme Ptuj, Terme Radenci) te Terme Dobrna.
Organizatorica poslovne radionice, Andreja Milas iz portala Relaxino, koja već 11 godina ovakvu poslovnu radionicu organizira u Zagrebu, a prošle ju je godine po prvi put uspješno organizirala i u Rijeci, izrazila je zadovoljstvo odazivom splitskih turističkih agencija koje su u susretu sa slovenskim partnerima razgovarale o tome kako bogatu turističku ponudu, u kojoj je već godinama naglasak na zelenom i održivom turizmu, približiti građanima Splita, ali i cijele Dalmacije te skrojiti programe putovanja koji će im omogućiti da upoznaju najbolje od ponude susjedne nam zemlje.
Za Sloveniju Hrvatska predstavlja važno tržište s pozitivnim stopama rasta dolazaka i noćenja. U 2024. godini Hrvatska se s rastom od 12,7 % svrstala na četvrto mjesto po broju noćenja (godinu ranije bila je na šestom mjestu). Prosječno trajanje boravka hrvatskih gostiju u Sloveniji iznosi 2,2 dana, a većina noćenja hrvatskih gostiju u Sloveniji ostvaruje se tijekom zimskih mjeseci kada se bilježi i do tri puta veći broj dolazaka i noćenja u odnosu na prosjek u ostalim mjesecima.
Hrvatske goste u Sloveniji najviše privlači prirodno, zeleno okruženje u kojemu se nalaze i brojne terme u kojima se posvećuju brizi za zdravlje, kako fizičko tako i mentalno. U promociji turističke ponude koju Slovenija provodi kroz globalnu digitalnu kampanju, ali i kroz popularni newsletter
'Stories from Slovenia', sve je veći naglasak i na bogatoj gastro ponudi koja može zadovoljiti i najzahtjevnija nepca.
Slovenija je posebno zanimljiva destinacija i za sve one zainteresirane za sport i outdoor aktivnosti, stoga su agentima u Splitu predstavljeni i razni paketi za team building programe kao i prijedlozi programa za individualne sportske ture kreirane za sve razine aktivnih gostiju – od rekreativaca do profesionalnih sportaša.
Zadovoljni činjenicom da su kroz susret uživo dobili priliku kvalitetnije upoznati međusobne potrebe, interese i mogućnosti, i predstavnici slovenskih turističkih destinacija, ali i agenti iz Dalmacije koji su sudjelovali na ovoj poslovnoj radionici, zaključili su da je ovo njeno prvo izdanje samo najava budućih susreta koji su potrebni objema stranama kako bi na zadovoljstvo gostiju, kreirali najbolje ponude i programe putovanja Dalmatinaca u Sloveniju. Ta su putovanja zapravo uzvratni posjeti, budući da su Slovenci uvijek rado viđeni i u velikom broju prisutni gosti u Dalmaciji tijekom svake ljetne sezone.