Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović SRCE JADRANA: TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavila novi web portal

SRCE JADRANA: TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavila novi web portal

'Željeli stvoriti iskustvo i najbolju moguću razglednicu za globalizirani i digitalni svijet u kojem živimo', istaknula je Ivana Vladović

Novi web portal Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije ‘Srce Jadrana’ predstavljen je danas u Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika. Na digitalnoj infrastrukturu radili su eminentni stručnjaci, a koje bi trebalo postati središnje mjesto za doživljaj SDŽ diljem svijeta. Naime, novi web odiše jednostavnošću, minimalizmom, kreativnim i zanimljivim sadržajem, ali i multimedijom.

Detalje je otkrila direktorica TZ SDŽ Ivana Vladović, koja je na početku istaknula kako su željeli stvoriti iskustvo i najbolju moguću razglednicu za globalizirani i digitalni svijet u kojem živimo. Naime, na stranici su kroz fotografiju, video i tekst prezentirano preko 40 destinacija kroz tri klastera 'Obala', 'Otoci' i 'Zagora'. 

- Prije svega ponosimo se regijom u kojoj živimo, zato nam nije bio problem raditi godinu dana na projektu koji je digitalna luka dalmatinskog turizma. Gradeći izgled novog web portala ponovno smo se zaljubili u ovaj dio svijeta u kojem živimo, u svoju tradiciju, kulturu, ljude, a to smo prikazali na najljepši mogući način svijetu i da ga očuvamo za budućnost. Županija je predstavljena kroz aktivnosti kulturnog, društvenog, zdravstvenog, vjerskog i nautičkog turizma. Sada se sve potrebne informacije nalaze na jednoj stranici i omogućuju lakše snalaženje turistima u destinaciji, bilo da tražite nautičku rutu, aplikaciju, event, plažu, a sve po osobnom interesu pojedinca. Na ovaj način zovemo gosta da ostane u Srednjoj Dalmaciji u dužem boravku - poručila je Vladović.

Splitsko-dalmatinski župan Blaženko Boban tom prigodom je kazao kako je iznimno ponosan što smo, u smislu turizma, srce Jadrana - kako opisuje i novi naziv web portala.

- Što se tiče ukupnog razvoja, Splitsko-dalmatinska županija je srce Domovine. Ovaj uradak u konačnici je pokazao kako je opravdana nagrada koju je TZ SDŽ dobila na Malti kao održiva regija. Ključ uspjeha u turizmu je čovjek, imamo sunce i more, kulturnu baštinu koju su nam predci ostavili, ali ljudi su ti koji čine razliku. Bez obzira na ove fantastične digitalne uratke, promociju i ono što se radimo u turizmu, moja poruka je okus, miris, duša dalmatinskog čovjeka, ribara, ratara, seljaka ne može se osjetiti - ako ne dođete u srce Jadrana - zaključio je Boban.

Mateo Perak, direktor IT tvrtke Profico zaslužne za IT razvoj i izgradnju digitalne infrastrukture web portala Dalmatia.hr, kazao je kako je ovo za njegovu tvrtku bio jako poseban projekt. Ispričao je okupljenima kako će ga s ponosom pokazivati stranim partnerima, upravo zato što na taj način mogu s ponosom pokazati svoj rad, ali i mjesto gdje oni žive.

- Često naši partneri spoje posao i odmor kada dolaze u Dalmaciju, a mi smo imali priliku raditi na projektu koji je objedinio rad i užitak. Tražili smo minimalistička rješenja i prikaz destinacije koja će pričati sama o sebi. Smatramo da je ideja kod dizajna bila da ga što manje koristimo, a da stavimo što više doživljaja kroz multimedijalnost - istaknuo je Perak. 


Kada je riječ o podizanju kvalitete ponude, iz Turističke zajednice SDŽ posebno su ponosni na projekt 'Dalmatinska marenda',  koji kao originalni turistički proizvod brendira objekte i proizvođače koji koriste domaće, autohtone proizvode i spravljaju ih na tradicionalan način. Tako su uzvanici, na kraju službenog protokola, kušali autentične dalmatinske obroke, a tom prilikom su nagrađeni svi chefovi koji su sudjelovali u projektu i nesebično mu udahnuli ljubav i znanje.

Među brojnim uzvanicima bio je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 

- Dalmatinska marenda će sigurno dati doprinos u brendiranju i promociji Dalmacije, Hrvatske i naše turističke ponude, a utjecat će i na još bolje pozicioniranje Hrvatske na turističkoj mapi svijeta. Mislim da ovakvi projekti trebaju razvijati svijest u sustavu turističkih zajednica o inovativnosti, posebnosti, u odnosu na našu konkurenciju. Čestitam kolegici Vladović i njenom timu na novom web portalu, a svim turističkim djelatnicima uspješan ulazak u novu sezonu - kazao je Staničić koji je tom prigodom zaželio i Hajduku osvajanje prvenstva. 

Zakon o turizmu, prvi krovni zakon o toj djelatnosti, na snagu bi trebao stupiti početkom 2024. godine, a između ostalog će kao obavezu predviđati donošenje plana upravljanja destinacijom. Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina rekao je da je cilj da se turizmom upravlja na kvalitetan i održiv način uz distribuciju odgovornosti između države, turističkih zajednica, gradova i općina.

- Zakon o turizmu je pred samim usvajanjem u Saboru, po njemu će regionalne turističke zajednice dobiti više ovlasti i odgovornosti, kao i stvarne alate za upravljanje destinacijom. Jako je bitno da jedna od najvećih i najbitnijih regionalnih turističkih zajednica pomogne u kreiranju novom imidžu. Mi ćemo im dati priliku da alatima i mogućnostima, koji će biti sufinancirani iz Fonda za turizam, kreiraju neke nove strategije. Bit će to prilika za napraviti neke nove prekretnice u destinaciji. Vjerujem da će ovakve web stranice doprinijeti u produljenju turističke sezone i aktivnosti, a tako dolazimo do konačnog cilja - cjelogodišnjeg turizma - mišljenja je Tonči Glavina, državni tajnik za turizam.

Marenda nije samo jelo, ona je način života, sjecište rasprava, zabave, pjesme i ćakule, pa se druženje u Splitu nastavilo u tom tonu.

Vaša reakcija na temu