Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Igor Jakšić, screenshot Predstavljen projekt splitskih učenika 'Yours digitally, Central Dalmatia', donosi inovaciju u svijet održivog turizma

Predstavljen projekt splitskih učenika 'Yours digitally, Central Dalmatia', donosi inovaciju u svijet održivog turizma

Prvi put o njemu se pisalo kad su u suradnji s Hajdukom donirali 10 tisuća eura KBC-u Split

U prostorima nove Turističko-ugostiteljske škole Split u petak, 16. svibnja, predstavljen je novi turistički proizvod kao rezultat inovativnog projekta 'Yours digitally, Central Dalmatia'. 

Projekt splitske Turističko-ugostiteljske škole i splitske Elektrotehničke škole je realiziran pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta kroz natječaj 'Promocija i jačanje kompetencija strukovnih zanimanja za turizam'. Sudjelovalo je tridesetak učenika s mentorima - Andreom Bilandžić i Marinom Ivandićem

'Treću godinu zaredom spoj kreativnih ideja u funkciji turizma i funkcionalnih programerskih rješenja rezultiraju projektima koje pomiču granice srednjoškolskog obrazovanja na jednu potpuno novu razinu. Realizacija ovog projekta ne bi bila moguća bez velike podrške partnera koji su dali svoj doprinos u njegovoj realizaciji pa su zahvaljujući činjenici da su se još u listopadu priključili kao partneri u projektu, svoje razglednice dobili: Splitsko-dalmatinska županija kroz projekt 'Dalmacija - Storytelling destinacija', HNK Hajduk, Galerija Meštrović, UNIST, OŠ Spinut, Turistička zajednica SDŽ, turističke zajednice gradova Split, Šolta, Kaštela, Imotski i TZ Poljica te FA Jedinstvo.

Učenici su tijekom školske godine uz brojne terenske nastave dobili cijeli niz ciljanih edukacija o storytellingu u funkciji turizma kroz stručna predavanja Renate Tešije, Nikoline Radmilo Pivčević, Nataše Birčić, Sandre Marie Vrandečić i Matije Znaor, dok su za upoznavanje s Meštrovićevim opusom doprinos dale Iris Marinović iz Galerije Meštrović i Anamarija Aničić Kahrić s Akademije likovnih umjetnosti', naveli su iz škola. 

Prvi put se o ovom projektu pisalo početkom godine kada su učenici  u suradnji s Hajdukom - zahvaljujući razglednici u obliku božićne čestitke - donirali 10.000 eura klinici za dječje bolesti. Daljnji angažman rezultirao je cijelim nizom digitalnih razglednica koje promoviraju koncept održivog turizma grada Splita i Splitsko-dalmatinske županije. Turisti i lokalno stanovništvo mogu ih besplatno preuzimati i samo jednim klikom poslati u svijet vrijednu poruku o Splitsko-dalmatinskoj županiji kao destinaciji bogate kulture i tradicije koja svoju viziju turizma temelji na konceptu održivosti.

Uz program FA Jedinstvo, mlade Mire Oštrić i storytelling izvedbu 'Mile Gojsalić', predstavljene su digitalne razglednice koje se mogu vidjeti na linku.  

Vaša reakcija na temu