Turistička zajednica grada Splita objavila je novu virtualnu šetnju kojom se Split prezentira kroz moderan i interaktivan vizualni prikaz. Projekt je realiziran u suradnji s L33T digitalnom marketinškom agencijom a u projektu su sudjelovali Grad Split, splitski muzeji i ostale kulturne institucije grada Splita.
- Radi se o 188 virtualnih panorama, produciranih od 17.600 snimljenih fotografija, koje se snimaju iz zraka i sa zemlje, tako da u konačnici imaju rezoluciju veću od 230 MP (megapiksela) što omogućuje posjetitelju uvećavanje sadržaja i doslovno pregled svakog detalja scene. S druge strane HDR tehnika produkcije jamči kristalno jasnu sliku i ogromnu količinu detalja. Virtualna šetnja sadrži i zanimljive kratke tekstove na hrvatskom i engleskom jeziku, koji dodatno privlače posjetitelje i informiraju o glavnim lokacijama - pojašnjavaju iz TZ-a.
Dodaju kako su virtualne šetnje napravljene u HTML5 tehnologiji koja radi na svim platformama i uređajima bez ikakve instalacije aplikacija i slično, nego izravno kroz internetski preglednik.
- Vrijeme pandemije dodatno je osnažilo važnost primjene tehnologije u promociji destinacije, stoga smo ovim projektom htjeli svim potencijalnim turistima dodatno približiti ljepote Splita kako bi izabrali upravo naš grad za svoj dugo iščekivani odmor, ali i prezentirati ga onima koji trenutno zbog pandemije ne mogu doći u Split. Ovo je jedan od naših projekata kojim pratimo svjetske trendove u upravljanju marketingom destinacije i vjerujemo da će doprinijeti ostvarenju uspješne turističke godine - kazala je Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita.
Uživati u virtualnoj šetnji sunčanim Splitom i istražiti predivne detalje Dioklecijanove palače možete na 360.visitsplit.com.