U četvrtak, 14. ožujka od 16 do 20 sati u dvorani Arte u Makarskoj održat će se drugo panel druženje 'Lokale u kale' na kojem će sa moći čuti iskustva nekih od najpoznatijih hrvatskih poduzetnika.
Rastući pritisak turizma donosi ekonomsku korist, ali predstavlja i izazove za našu zajednicu koji se očituju u prenatrpanosti, buci i gubitku lokalnog identiteta. Sve veća komercijalizacija ide na štetu autentičnosti, a da bismo je sačuvali, prije dvije godine započeli smo s projektom revitalizacije stare gradske jezgre. U sklopu tog projekta, prvi put smo dodijelili potpore poduzetnicima i obrtnicima.
Nakon velikog uspjeha prve godine, nastavljamo s projektom 'Lokale u kale' čiji je cilj poticanje poduzetničkog okruženja, jačanje mikro i malog poduzetništva i obrtništva, povećanje zaposlenosti, stvaranje pozitivne poslovne klime na području stare gradske jezgre te razvoj identiteta mjesta kroz revitalizaciju stare gradske jezgre.
U posljednjih nekoliko godina, došlo je do sve veće potražnje za autentičnim i različitim iskustvima među potrošačima. Ljudi sve više traže mjesta koja nude nešto drugačije, a o tome će sutra (četvrtak) u dvorani Arte govoriti poznati poduzetnici iz cijele Hrvatske:
Josip Lukačević (Thrillseeker Croatia), pionir pustolovnog turizma u kontinentalnom dijelu Hrvatske
Barbara Ljevar (Vinarija Kaptol) koja je svoju ljubav prema vinu pretvorila u prekrasnu vinsku priču u srcu Slavonije
Mladen Hanzir (Peek and Paddle Croatia), koji kroz svoju tvrtku spaja strast prema istraživanju divljine sa visokom razinom usluge
Hrvoje Belančić (Kocha Kombucha), koji je kombuchu počeo proizvoditi zbog njenih ljekovitih svojstava a sada je možete naručiti u gotovo svakom kafiću u Makarskoj
Filip Plavčić (Pivovara Mihovil), suvlasnik prve Šibenske pivovare od 2016. godine
Petra Kvesić (Alternatura) na otoku Visu nudi usluge aktivnog turizma, promocije kulturne baštine i organizacijom evenata
Mario Tomaš, vlasnik i chef konobe Kalalarga u Makarskoj, pionir oživljavanja dalmatinske marende, poznatog Marendina i mjesta susreta, druženja a ne samo obida.
Lorenzo Ujević (konoba Nostalgija), vlasnik jednog od najpoznatijih restorana u Šibeniku
Ivana Mrduljaš (Unicus Ornament, Art shop Unique), nudi ručno izrađen nakit i suvenire
Jolanda Vitaljić (Mamafaktura), Dalmatinka koja kuha, piše kuharice i održava kulinarske radionice, ima vlastiti brend i concept trgovine Nered u Splitu i na Visu
'Pozivamo sve poduzetnike, obrtnike i sve koji se prvi put žele okušati u poduzetničkim vodama da nam se pridruže', poručuju organizatori.