Kopilica će biti pokretač gospodarskog razvoja Splita. Prvi uvjet za to je zaštita i stavljanje u funkciju gospodarske zone. Neću dozvoliti da se prenamjenom prostora onemogući naša razvojna perspektiva. Treba nam motor razvoja grada, a ne parcelizirane površine gdje bi se bez ikakvog šireg plana i vizije ubacila još pokoja zgrada isključivo u privatnom interesu. Drugi uvjet je izgradnja kvalitetne infrastrukture, i to cestovne, željezničke i lučke. Na Kopilici će biti moderan i funkcionalan željeznički kolodvor, a pruga će biti dvotračna i elektrificirana, što je jednako važno za putnički i teretni promet - rekao nam je Ante Franić, SDP-ov gradonačelnički kandidat.
- Bit ću ustrajan u svojim zahtjevima prema Vladi dok se ne pokrene gradnja moderne pruge prema Splitu i Dalmaciji financirane iz EU fondova. Tek tada će splitska ekonomija konačno ponovo prodisati i nećemo biti orijentirani samo na turizam. Grad Split ne može i neće definirati tko će se čime baviti na Kopilici. Ali se ne bojim reći da želim da se na Kopilici razvija industrija, koja se uspješno razvija u svim zemljama u kojima se ozbiljno razmišlja o budućnosti. Suvremena industrija bit će u skladu s najvišim standardima održivog razvoja, posebno zaštite okoliša. Ne zaboravimo da tu spadaju i ICT industrija i kulturna i kreativna industrija. Na Kopilici, kao i u cijelom gradu, stavit ću veliki naglasak na javne i posebno zelene površine - dodao je Franić.
Još je rekao:
- Na području stanogradnje prioritet je POS u Hercegovačkoj ulici, za mlade obitelji, zaštićene najmoprimce i sadašnje stanare na Kopilici koji su trenutno u različitim pravnim odnosima s HŽ-om. Taj se projekt, s obzirom na to da tu već postoji komunalna infrastruktura, vrlo brzo može provesti - u jednom mandatu.
SDP-ov kandidat je još poručio da upravo na Kopilici svjedočimo HDZ-ovoj promašenoj viziji budućnosti našega grada prenamjenom gospodarske zone u turističko-stambenu.
- Iracionalni pokušaj iz Masterplana da se, između škvera i Sjeverne luke, na Stinice ubaci turistička 'rivijera' samo je nastavak HDZ-ovog mraka i potpunog ne poznavanja osnovnih preduvjeta za razvoja Splita. Sužavanjem prostora, prema Masterplanu, za razvoj ro-ro luke na Stinicama kako bi se pogodovalo privatnom interesu nauštrb javnog šalje se poruka da u Split nema smisla ozbiljno ulagati, osim u turizam. Dakle, tu se ne radi samo o različitim koncepcijama razvoja, nego o različitim interesima. Ne samo da potpuno podržavam razvoj održivog turizma, već ću pokrenuti više inicijativa kako da poboljšamo kvalitetu ponude i Splita kao destinacije, ali nikad i nikako na štetu drugih ekonomskih aktivnosti!
Turizam nije prepreka razvoju drugih sektora splitske ekonomije i novom razvojnom iskoraku našega grada. Ako su to mogli napraviti Vjekoslav Viđak, Ante Skataretiko, Rade Dumanić, Jakša Miličić i cijela ta generacija sposobnih, agilnih i obrazovanih ljudi koji su vodili Split, to će još bolje u 21. stoljeću napraviti naša generacija. I na Kopilici i u cijelom Splitu! Split će biti dinamični i ambiciozni grad!