Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina i vraća proizvodnju u Dalmaciju

Badel 1862 preuzima jaka alkoholna pića od Dalmacijavina i vraća proizvodnju u Dalmaciju

Splitski proizvođač u potpunosti se fokusira na vina i Pipi koje povodom velike obljetnice sprema za strano tržište

Badel 1862 postigao je konačan dogovor s Dalmacijavinom o preuzimanju intelektualnog vlasništva nad brendovima jakih alkoholnih pića te poznate splitske tvrtke. 

Ugovor je sklopljen 15. siječnja te će Badel uskoro krenuti u proizvodnju brendova jakih alkoholnih pića Dalmacijavina u svojim pogonima u tvornici Vinoploda u Šibeniku, čime se proizvodnja i punjenje tih brendova ponovno u potpunosti vraća u Dalmaciju. Preuzimanjem Pelinkovca, Travarice, Orahovca i ostalih marki Dalmacijavina, Badel 1862 kao najveći proizvođač jakih alkoholnih pića na hrvatskom tržištu dodatno učvršćuje svoju poziciju. 

- Ponosni smo što u svoj asortiman dobivamo cijeli niz kvalitetnih renomiranih proizvoda. Nalazimo se u ciklusu u kojem nam je cilj nastaviti s oporavkom i jačanjem domaće proizvodnje alkoholnih pića u kojoj Hrvatska ima vrijednu tradiciju i znanje. Nakon preuzimanja Vinoploda, ovaj posao s Dalmacijavinom bio je logičan nastavak, čime smo spojili najveći dio proizvodnje jakih alkoholnih pića i postali ozbiljan igrač i na međunarodnom tržištu - naglašavaju iz Badela 1862. 

Zadovoljan ovim poslom je i direktor Dalmacijavina Luka Diel Zadro

- Tvrtka Badel 1862 preuzela je od nas brendove jakih alkoholnih pića dok sva infrastruktura, počevši od pogona, podruma, skladišta, ostaje u našem vlasništvu. Smatram da je ovo velika stvar za hrvatsku industriju alkoholnih pića u kontekstu zajedničke borbe protiv uvoza. Badel 1862 ima veliku ambiciju i interes nastaviti prodavati kvalitetne brendove Dalmacijavina, koji su se do sada teže prodavali u Zagrebu i ostatku Hrvatske. Njihova veličina i prodajna mreža im omogućava nešto što manjim igračima na tom tržištu nije moguće. To znači da će Badel 1862 rasti, a to može biti samo dobro i za sektor i za tržište. Drago mi je da se naša industrija konsolidira. Mala smo država s previše uvoza i zato su ovakve akvizicije domaćih tvrtki pozitivne - kazao je Zadro. 

O daljnjim planovima preko 70 godina stare dalmatinske tvrtke, koja je preko dva desetljeća vegetirala i propadala, Zadro je rekao:

- Od preuzimanja Dalmacijavina ne mirujemo i svaki potez koji smo povukli se pokazao dugoročno ispravnim. Radimo na tome da Dalmacijavino posluje pozitivno, osnažuje svoje brendove i širi se na tržišta na kojima do sada nismo bili. Ova promjena nam otvara mogućnost da se snažnije fokusiramo na vina i Pipi u kojima vjerujemo da imamo dugoročno konkurentnu priču. Nedavno smo bili na sajmu u Šangaju i u razgovoru smo s puno kineskih firmi, a upravo sada smo na sajmu u Berlinu. Rezultati Pipija su revolucija sami za sebe, a sljedeće godine brend Pipi slavi 50. rođendan na što smo jako ponosni i vjerujem da ćemo to obilježiti na dostojan način. Imamo veliku perspektivu, osobito na stranim tržištima te i na tome sada radimo intenzivnije nego ikad.

Vaša reakcija na temu