Gradski projekt Istočna obala je projekt koji će utvrditi smjer u kojem će se Split razvijati. Kroz povijest je već izrađeno nekoliko rješenja koja smo platili, ali niti jedno nije realizirano. Taj prevrijedan gradski prostor ostao je 'zaleđen' u vremenu tako da u nekim svojim dijelovima podsjeća na prizore iz sredine prošlog stoljeća - rekao nam je Bojan Ivošević, gradonačelnički kandidat liste 'Kandidati bez kompromisa'.
Smatra da se taj prostor prije svega treba sagledati u funkciji putničkog prometa jer se na njemu sastaje cestovni, željeznički i pomorski promet.
- Zato je prvi korak rješenje pitanja cestovnog izlaza koji je trenutno neadekvatan. Nakon prosvjeda građana, u kojima smo i sami aktivno sudjelovali, navedena tema konačno je došla na radar Hrvatskih cesta, što potvrđuje i nedavna izjava ministra Butkovića da su sredstva za navedeni projekt osigurana. Grad Split mora u suradnji sa strukom definirati konačno prometno rješenje ulaza i izlaza na Istočnoj obali, te hitno krenuti u realizaciju navedenog.
Drugi korak je obnova zgrade Dalmacijavina, unutar koje bismo realizirali Muzej mora. Cijeli taj zapušten i devastiran prostor, koji je brojnim turistima prvi kontakt sa Splitom, pretvorili bismo u javni kulturni sadržaj koji ne bi bio samo u funkciji turizma, već bi imao znanstvenu i obrazovnu funkciju. Kako bismo pokazali pomorsku orijentaciju Splita, na navedenom mjestu nalazio bi se reprezentativan akvarij, Pomorski muzej, malakološka zbirka Prirodoslovnog muzeja, zbirka koralja, eksponati maketa brodova izgrađenih u splitskom škveru, a svoje mjesto u Muzeju imala bi i regionalna mala brodogradnja, kao i svjetski uspjesi splitskih sportaša u jedrenju i veslanju. Cijeli taj prostor zgrade Dalmacijavina s budućim uređenim parkom na Katalinića brigu, svjetionikom i spomenikom Neznanom pomorcu treba sagledati kao cjelinu koja će biti na korist i građana i turista.
Treći korak je konačno uređenje cijelog obuhvata gradskog projekta Istočna obala u suradnji sa strukom (DAS). Sagledale bi se prostorne potrebe razvoja gradske luke i grada Splita u cijelosti, te bi se analizirala do sada predložena i izrađena idejna rješenja za Istočnu obalu, kao i dosadašnje odredbe PPUG-a i GUP-a Splita. Temeljem rezultata analize i uz visok stupanj uključenja javnosti u svim fazama realizacije, mora se doći do najboljeg rješenja. Sama realizacija može se rješavati u fazama poštujući prihvaćeno idejno rješenje za cijeli obuhvat Istočne obale. Svakako se moraju izbjeći situacije prema kojima se parcijalno prilazi realizaciji pojedinih prostornih cjelina bez sagledavanja obuhvata projekta Istočne obali u cjelini, kako trenutno radi Lučka uprava s novom investicijom koja se realizira mimo navedenog projekta. Vjerujemo da se u sklopu projekta Istočna obala može realizirati puno više od 2-3 hotela i 600 parkirnih mjesta kako je to zamišljeno Masterplan studijom - naveo je Ivošević.