Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
DAMIR BARBIR: Vrijeme je isteklo. Car je gol

DAMIR BARBIR: Vrijeme je isteklo. Car je gol

Predstavio je 'važne projekte HDZ-a na Trsteniku'

U osnovi argumentiranog raspravljanja je raspravljati činjenicama. U nedostatku istih, često se zna povoditi ad hominem metodama što spušta razinu rasprave na uličnu razinu, a konstruktivni dijalog na siromašne niske strasti

Upravo se to vidjelo u istupu mladog glasnogovornika Opare i Vele. Povodom njegovih zvonkih riječi da ljudi prestanu vjerovati meni i vjeruju svojim očima, ostavljam vam da samostalno prosudite o ‘važnim’ projektima HDZ-a na Trsteniku, poručuje Damir Barbir, potpredsjednik SDP-a Split i predsjednik Vijeća Gradskog kotara Trstenik.. 

Njegov osvrt prenosimo u cijelosti:

'1. Jedna divna ideja je bila uređenje 2 kružna toka sa obje strane Bračke ulice na način koji je obilježio mandat ove vlasti. Privremeni rotor za privremeni grad. Zvuči kao primjereni slogan kampanje kada se bude osvrtalo na rad od protekle 4 godine.


Ovo privremeno rješenje betonskih pitara sa obje strane Bračke ulice je koštalo građane oko 600 000 kn plus PDV.

2. Na Bračkoj ulici je Gradska vlast naložila sadnju drvoreda stabala na mjestu gdje bi prema projektu ulice trebao biti drugi trak iste. Zvuči suludo, ali kad se sjetite da je ovo ipak PRIVREMENO rješenje, lako se može zaključiti da će se ova stabla prilikom ostvarenja trajnijeg rješenja ukloniti i posaditi nova stabla, koje će građani ponovno platiti iz svojih džepova. Međutim što je njima uklanjanje 200 stabala u usporedbi sa brojem izgubljenih stabala prilikom sanacije Marjana sa čime će i USKOK imati posla. 


Ocjenu izvedbenog rješenja ćemo prepustiti čitateljima i njihovim očima jer ‘slika vrijedi više od 1000 riječi’.

3. Sanacija Puta Trstenika je koštala porezne obveznike 2 800 000 kn. Nije lako to tek tako potrošiti, a prilikom sanacije ne voditi računa o dvosmjernom  prolazu za osobe sa invaliditetom i roditelje sa djecom u kolicima, a na što smo upozoravali. Tužno je što mi kao volonteri u kotaru moramo intervenirati prilikom same sanacije i mijenjati nacrt samog izvedbenog rješenja, a što bi trebao biti zadatak gradske vlasti odnosno HDZ-a. Međutim da to nije bilo tako, novac bi bio potrošen, a građani Trstenika ostali bi bez navedenog prolaza. Obratili smo se dr. sc. Višnji Kukoč, profesorici na fakultetu građevinarstva, arhitekture i geodezije i arhitektu Duji Štambuku koji je na licu mjesta obavio mjerenje i ponudio rješenja. 


Izvorni plan (varijanta 2) je promijenjen sukladno dogovoru na sastanku kojem su nazočili predstavnici Grada, izvođač radova, nadzor i projektant, te se usvojio novi plan (varijanta 1). Sa novim planom, omogućili smo građanima neometanu pješačku stazu kojom se mogu služiti kako osobe sa invaliditetom, tako i roditelji sa djecom u kolicima u oba smjera, što u izvornom projektu nije bilo moguće. Upravo je člankom 39. Pravilnika o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti definirano da javna pješačka površina mora biti široka najmanje 150 cm. Posebna važnost u tome je što je to jedina pješačka staza koja povezuje stanovnike Trstenika preko bolnice sve do mora. Nadalje, izmijenili smo i pješački prijelaz kako bi pješačka staza imala cjelokupni kontinuitet.

Izvorni plan (varijanta 2) i Novi plan (varijanta 1)

U istom nas je podržala Pravobraniteljica za osobe s invaliditetom, te svi građani kojima je u interesu bila sanacija koja može kotaru nešto dodatno donijeti, a ne da ostaje dojam da je sanacija izvedena samo da se taj novac potroši, bez ikakve nove vrijednosti.

Za kraj napominjem da su naša igrališta zapuštena, a obećana garaža na Trsteniku (koja je predstavljena 29.10.2018. godine) nije realizirana već naši parkinzi izgledaju uglavnom poput ovoga, dok je pothodnik za siguran put djece prema moru kojeg su ukinuli rebalansom proračuna ostao nedosanjani san.



Zahvaljujem gradonačelniku Opari i zamjeniku Veli na trudu, volji i želji da medijski saniraju svoju učinjenu štetu prema građanima Trstenika koji niti imaju igrališta, niti imaju parking mjesta (prema studiji ih fali preko 1000), dok u isto vrijeme ukidaju i oduzimaju rebalansima proračuna najmlađima sigurne pothodnike za put prema školi, crkvi i moru, a za što je suglasnost dala i ravnateljica škole i župnik crkve uz moju malenkost. 


Vrijeme je isteklo. Car je gol', poručuje Barbir.

Vaša reakcija na temu