Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Direktorica Nautičkog centra o blokadi Modre špilje: Jučer smo imali gubitke, brojni gosti su odustali, a morali smo vratiti i novac od već prodanih karata

Direktorica Nautičkog centra o blokadi Modre špilje: Jučer smo imali gubitke, brojni gosti su odustali, a morali smo vratiti i novac od već prodanih karata

Brigita Fiamengo kaže da je elektronskim očitavanjem karata utvrđeno da su njegovi gosti više puta koristili istu kartu

O jučerašnjem incidentu pred Modrom špiljom kada je prijevoznik iz Komiže Toni Jončić na pola sata blokirao ulaz, priopćenjem se oglasila i Brigita Fiamengo, direktorica Nautičkog centra. Jončić je tim činom htio natjerati direktoricu na razgovor nakon što ga je, tvrdi, lažno optužila za malverzacije s kartama, ali ona o tome jučer nije htjela govoriti. 

Danas je detaljno opisala scenu koja se jučer ujutro događala na Biševu i poručila da su policiji protiv Jončića podnijeli kaznenu prijavu. Sve su snimile i njihove nadzorne kamere.

- Ovaj neugodan slučaj smo uspjeli riješiti te osigurati daljnji nesmetani posjet Modroj špilji. Zbog svega smo imali financijske gubitke jer su brojni gosti odustali od posjeta i kupnje karata, a dio već kupljenih karata smo morali vratiti - istaknula je Brigita Fiamengo.

Naglasila je da je Jončićevo neprofesionalno ponašanje rezultat nedavno obavljene nenajavljene kontrole karata na terenu gdje je ustanovljeno da su njegovi  putnici  koristili  već iskorištene karte. 

- To je utvrđeno elektronskim očitavanjem. Zbog tih malverzacija je njegovom obrtu Zdenkica na par dana zabranjen prijevoz gostiju od sidrišta Mezoporat do Modre špilje što je opcija za domaće prijevoznike koja im osigurava direktan ulazak u špilju bez čekanja redova u uvali Mezoporat zbog čega su domaći prijevoznici mogli ostvariti puno više transfera - zaključila je direktorica Nautičkog centra.

Vaša reakcija na temu