Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Employer branding radionica u Splitu: Naučite kako zadržati kvalitetan kadar i biti atraktivan poslodavac na tržištu

Employer branding radionica u Splitu: Naučite kako zadržati kvalitetan kadar i biti atraktivan poslodavac na tržištu

Održat će se 28. studenog, od 9 do 16 sati, u AC Hotel by Marriott

U vrijeme kada tržište rada postaje sve izazovnije i dinamičnije, a poslodavci sve teže pronalaze kvalitetan kadar, ulaganje u ljudske potencijale postaje važnije nego ikada. Zato splitska PRo-kreativna agencija Vrh komunikacije u suradnji s Hauska&Partner, tvrtkom za savjetovanje u organizacijskom razvoju i održivom poslovanju, u Split dovodi Employer branding radionicu. 

'Od Employer branding strategije do taktike: (p)ostanite poželjan poslodavac' naziv je radionice koju će voditi Sanja Petek Mujačić i Karla Landripetstručnjakinje za savjetovanje u području ljudskih potencijala i organizacijskog razvoja.

- Employer branding je proces kojim razvijate, pa onda komunicirate svoju organizaciju kao privlačno mjesto za rad. U današnje vrijeme, kada su radnici svih struka i kompetencija traženi više nego ikada, poslodavci moraju privući i zadržati kvalitetne ljude, a dobro osmišljeni employer branding pomaže da se istaknete na konkurentnom tržištu rada​. Tržište rada u čitavoj Dalmaciji postaje sve dinamičnije gdje se tvrtke suočavaju s brojnim izazovima u području održavanja vlastitog imidža i upravljanja ljudskim potencijalima - kazala je Sanja Petek Mujačić, iz agencije Hauska & Partner.

Odnos zaposlenika i poslodavca je dvosmjerna cesta i za dugoročnu suradnju važan je obostran uspjeh.

- Ključ za zadržavanje zaposlenika leži u stvaranju radne sredine koja pruža priliku za osobni i profesionalni rast te kulturi koja njeguje međusobno poštovanje. Danas zaposlenici očekuju fleksibilnost, podršku u osobnom razvoju, uključenost u odluke i poslovanje, dobre financijske uvjete i benefite. Žele poslodavca koji će imati razumijevanja za njihove potrebe i obaveze, žele ravnotežu između poslovne i privatne sfere života. S druge strane, sve veća digitalizacija poslovanja dodatno naglašava potrebu za razvojem novih vještina i znanja unutar timova. Zato tvrtke koje ulažu u edukacije, jasnu komunikaciju, transparentnost i prilike za napredovanje privlače lojalne zaposlenike - poručila je Sanja Petek Mujačić.

Employer branding radionica namijenjena je vlasnicima tvrtki, direktorima, stručnjacima u ljudskim resursima te marketinškim i komunikacijskim stručnjacima. Također, svi koji se bave unapređenjem i organizacijskim razvojem i internim i eksternim komunikacijskim projektima pronaći će nešto za sebe.

Radionica je koncipirana tako da polaznicima omogući dublje razumijevanje vrijednosti koje zaposlenici cijene i da kroz konkretne vježbe i primjere iz prakse, polaznici nauče kako angažirati zaposlenike i postati prepoznatljiv poslodavac.

Događaj će se održati 28. studenog od 9 do 16 sati u AC Hotel by Marriott Split, a način prijave i kotizacije za sudjelovanje možete provjeriti na web stranici. Sudionicima je osiguran ručak i osvježenje te dva sata dodatnih individualnih konzultacija (do 3 mjeseca nakon radionice).

Vaša reakcija na temu