Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Jadrolinija Jadrolinijin trajekt 'Vladimir Nazor' 40 minuta se vrtio u krug u uvali Kosirača na otoku Istu!

Jadrolinijin trajekt 'Vladimir Nazor' 40 minuta se vrtio u krug u uvali Kosirača na otoku Istu!

Izgrađen je 1986. godine

Novi problemi za državnog brodara. Jadrolinijin trajekt 'Vladimir Nazor'  pred otokom Istom se 40 minuta vrtio u krug.

- Rampe se ne mogu spustiti, trajekt se već 40 minuta vrti u krug u uvali Mislim da se ne mogu spustiti rampe, trajekt je pun vozila i ljudi. Nakon što se vrtio u krug, okrenuo se i vratio za Zadar - rekao je čitatelj 24 sata o trajektu koji prometuje na lokacij Zadar - Premuda.

Jadroliniji je poslan upit. Evo odgovora.

- Na brodu 'Vladimir Nazor' došlo je do kvara električne instalacije koja se ne može otkloniti u navigaciji te se zbog toga nije odvio iskrcaj na otoku Istu.

Brod Vladimir Nazor je na putu za Zadar gdje se očekuje oko 16.30 sati. U Zadru će liniju, putnike i vozila preuzeti brod Bartol Kašić te će se uspostaviti trajektna linija. Zahvaljujemo svim putnicima na razumijevanju - odgovorili su iz Jadrolinije Rijeka.

Trajekt Vladimir Nazor izgrađen je 1986. godine u brodogradilištu Kraljevica. Gradio se za potrebe tvornice DINA Petrokemija, a trebao je prevoziti željezničke vagone. Nedugo poslije, projekt propada, pa brodogradilište postiže dogovor s Jadrolinijom. Uklanjaju se tračnice te se trajekt prilagođava za putnike i vozila.

Ovaj je trajekt poznat po tome što je uz trajekt Bartol Kašić, jedini trajekt na splitskom području koji je bio oštećen u napadu Jugoslavenske mornarice na Split, u studenom 1991. Trajekt je bio propucan, a poginula su i dva člana posade: Dinko Maras i Jure Kalpić. Još nekoliko članova posade je bilo ozlijeđeno.

Vaša reakcija na temu