Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
KOTUR ODGOVORIO OPARI: Spajanje Zračne luke sa željeznicom koči upravo HDZ!

KOTUR ODGOVORIO OPARI: Spajanje Zračne luke sa željeznicom koči upravo HDZ!

'Stalo se na kraj Vašoj ideji da se zapečati sudbina Splita i u potpunosti nas se pretvori u grad koji ovisi isključivo o turizmu'

Potpredsjednik splitskog SDP-a, Goran Kotur, obratio se bivšem splitskom gradonačelniku Andri Krstuloviću Opari koji je nedavno objavio kako je za gužve na ulazu i izlazu iz Splita krivo i to što nije realiziran njegov Masterplan. Kotur mu je napisao da, za razliku od splitskog HDZ-a čije je rukovodstvo izabrano po nalogu Andreja Plenkovića i koje bespogovorno prihvaća svaku njegovu riječ, splitski SDP ima kičmu i jasno je i službeno poručio rukovodstvu SDP-a Hrvatske da se ne slaže s koalicijom s Ivicom Puljkom i Centrom, a to je i pokazao prilikom odlučivanja o listama za Hrvatski sabor na Glavnom odboru. 

'Što se Masterplana i popratnih ideja koje ste toliko gurali tiče možete se obratiti svojim stranačkim kolegama koje vode HDZ i Grad Kaštela i protive se izravnoj trasi željezničke pruge od Kaštel Starog do Zračne luke. Dakle, spajanje Zračne luke sa željeznicom koči upravo HDZ. Što se ulaza i izlaza iz Gradske luke tiče, obratite se svojim prijateljima u Hrvatskim cestama koje se bave interventnim izlazom umjesto održivim prometnim rješenjem. Ni Vaš Masterplan nije ponudio održivo rješenje za promet vozila za Gradsku luku. Za milijun vozila koja se ukrcaju i iskrcaju u Splitu, 14. najvećoj putničkoj luci u EU-u. Sam Masterplan je ponudio 'rivijeru' uz turističko- stambene sadržaje između škvera i Sjeverne luke', piše Kotur.

Dodaje kako je sasvim jasno da je upravo zbog toga Vlada tek na pritisak oporbe pristala da Split uđe na osnovnu Transeuropsku prometnu mrežu EU-a, što uključuje teretni promet morem i željeznicom. 

'Tako se ipak stalo na kraj Vašoj ideji da se zapečati sudbina Splita i u potpunosti nas se pretvori u grad koji ovisi isključivo o turizmu. Dolaskom moderne dvotračne denivelirane i elektrificirane željezničke pruge i stavljam te pruge i luke Split na osnovni prometni koridor EU-a i Split i Dalmacija će kao dio 'dinarske Hrvatske', o kojoj s prezirom govori premijer Plenković, dobiti priliku za održivi razvoj umjesto monokulture turizma. Ako HDZ Split ima Stockholmski sindrom, SDP Split ga nema. Upravo zbog ovakvih panegirika kao što je Vaš Andrej Plenković je mogao ignorirati odnosno zanemarivati Split i bacati nam tek poneku mrvicu', poručuje i naglašava kako će i takvom ponižavajućem odnosu prema Splitu doći kraj, iako kasnije nego je trebalo. 

'Gospodine Krstulović Opara, Split i Dalmacija neće vječno biti taoci ulizivačkog pristupa splitskih HDZ-ovaca koji zbog jednog Plenkovićevog osmjeha i tapšanja po ramenu stavljaju sa strane interese Splita. Na ruku Vam trenutno ide i to što sadašnja gradska vlast, s drugom retorikom, nastavlja raditi na način na koji ste Vi radili. Uostalom i gradonačelnik Puljak nije imao ništa protiv Vašeg Masterplana, za razliku od splitskog SDP-a. Mi smo se protivili tome da se uništi ekonomska budućnost Splita. Tek kad se u Splitu, kao u drugim gradovima, postigne konsenzus oko strateških pitanja, umjesto improvizacija poput onih u Masterplanu, naš će grad imati osnove za zdravi rast', zaključio je Kotur

Vaša reakcija na temu