Mljekara Split, poznatija pod nazivom MILS, također je jedna od tvrtki koja svoje proizvode izlaže na splitskom GAST-u. MILS je protekle godine došao u centar medijske pažnje zbog suradnje s Hajdukom, međutim njihovi proizvodi su i otprije prepoznatljivi na tržištu.
- Nudimo široku paletu proizvoda, možda bih istakla naše 'light' proizvode, kao i vrlo popularni grčki jogurt. Nismo bili na GAST-u niz godina, a sada smo opet tu i nema dileme kako se isplati biti ovdje - kazala nam je Janja Prižmić, zaposlena kao referent prodaje u mljekari, u kojoj radi već duge 32 godine.
- Ljudi se zainteresiraju za naše proizvode, posebno je zanimljiv Lećevački sir, spravljen u omjeru 50:50 od kravljeg i ovčjeg mlijeka. Moram primijetiti da su svi oduševljeni njime - dodala je Janja.
Zanimalo nas je jesu li u MILS-u zadovoljni suradnjom sa splitskim klubom, a odgovor smo dobili od direktora tvrtke Vladimira Balenta.
- Pozitivan efekt se svakako osjeća, prodaja je veća, ali ono što je vrlo zanimljivo je to da uz pomoć Hajdukovog branda postajemo prepoznatljivi na tržištu. U tome nam je pomogla i jaka marketinška kampanja koju smo vrlo dobro odradili - kazao je Balent.
On smatra da buduća suradnja Hajduka i MILS-a ne bi trebala doći u pitanje.
- Ne bojimo se konkurenata. Znamo kako je završila priča s Hajdučkom pivom, ali nema bojazni da će se to ponoviti s nama. Mi smo vrlo zadovoljni, a prema našim informacijama i ljudi u klubu. S obzirom na to da je trend prodaje u ovom sektoru u padu, moramo biti zadovoljni s našim odličnim rezultatima, a suradnja s Hajdukom je u tome sigurno pomogla - zaključio je direktor tvrtke Vladimir Balent.