Ovogodišnji 21. Međunarodni sajam GAST, koji se održavao u Splitu od 2. do 5. ožujka, nadmašio je očekivanja, pa čak i najoptimističnije prognoze kako izlagača, tako i organizatora, tvrtke Sajam Split. Na sajmu je ove godine izlagalo 510 izlagača iz šest zemalja svijeta, a tijekom četiri dana udio poslovnih posjetitelja iznosio je visokih 72 posto.
- Sklopljeni poslovi u visini od 43.000.000 kuna još jednom su potvrdili sajam GAST kao nezaobilazno mjesto susreta gospodarstvenika i relevantnih institucija i sklapanja unosnih poslova neposredno pred turističku sezonu. U konačnici, sa zadovoljstvom možemo utvrditi da se sajamska industrija, prateći blagi gospodarski rast, polako, ali značajno izvlači iz gospodarske krize u koju je potonula nekoliko godina unazad i vraća na mjesto koje joj pripada - poručuju iz tvrtke Sajam Split.
Izlagači su također izrazili zadovoljstvo prodajom i ugovorenim poslovima.
Zoran Premeru iz tvrtke Premis, vodećeg proizvođača sladoleda u Hrvatskoj, nije krio zadovoljstvo sajmom GAST.
- Jako smo dobro bili posjećeni, naš proizvod je prepoznat, a vjerujemo kako će dogovori postignuti na sajmu uskoro biti i realizirani.
Mišo Vujatović iz zadarske tvrtke Atrox, koja zastupa hrvatsko pivo San Servolo iz Buja i hrvatske vinare te ima uvozni program iz Francuske, Italije i Španjolske te birana, ekskluzivna žestoka alkoholna pića poput konjaka ili ruma, iznimno je zadovoljan ostvarenim kontaktima i sklopljenim poslovima tijekom sajma GAST.
- Svatko je zainteresiran jer svi očekuju dobru sezonu. Već u prva dva dana sajma dogovorio sam prodaju dva šlepera vina. Ako se 50 posto od postignutog dogovora ostvari, dogodine na GAST-u uzimamo duplo više kvadrata - kazao je vidno zadovoljan i dobro raspoloženi Vujatović.
Novost na hrvatskom tržištu, američke krafne, na sajmu je predstavila na sajmu GAST po prvi puta tvrtka America Donut. Upraviteljica prodaje Sara Zirdum zadovoljna je i pomalo iznenađena pozitivnim reakcijama publike na ove tradicionalne američke slastice, ali i ostale smrznute i polusmrznute proizvode iz njihova asortimana na sajmu GAST.
- Za naše proizvode uglavnom su interes pokazali fast foodovi i restorani koji bi uvrstili u svoju ponudu nešto čega nema u ovom dijelu Hrvatske. Smrznute proizvode poput paniranog mesa smo najprije počeli raditi za velike trgovačke centre koji to imaju na svojim toplotekama, prodaju se u rinfuzi i velikim pakiranjima od 7 kg, a dostava je organizirana preko Stanić distributera za cijelu Hrvatsku. Puno ljudi nam je reklo da nisu ni znali da tako nešto postoji i da bi im ovo olakšalo posao jer štedi radnu snagu, smanjuje troškove i istodobno obogaćuje ponudu - istaknula je Zirdum.