S jučerašnjim danom stupile su na snagu promjene u sastavu Uprave AD Plastik Grupe. Nova upravljačka struktura osigurava kontinuitet poslovanja, unutarnju stabilnost i daljnji stra teški razvoj kompanije primarno u sektoru automobilske industrije.
Katija Klepo nova je predsjednica Uprave i dugogodišnja članica Uprave kompanije s bogatim iskustvom u financijama, kontrolingu i korporativnim funkcijama.
'Nastavljamo razvijati strateške smjernice koje odražavaju dinamičnost sektora, digitalizaciju procesa, održivost i sve kompleksnije zahtjeve naših partnera. U okruženju koje se ubrzano mijenja, posebnu pažnju posvetit ćemo unaprjeđenju internih procesa i učinkovitijem upravljanju resursima. Dugoročna vrijednost kompanije može se graditi jedino na zdravim temeljima financijske snage, organizacijske otpornosti i odgovor nog poslovanja', izjavila je Katija Klepo.
Mladen Peroš već niz godina vodi ključne strateške i operativne segmente kompanije te ostaje i dalje član Uprave zadužen za prodaju i inženjering. Novi član Uprave odgovoran za financije, kontroling, računovodstvo i informatiku je Goran Soko, s više od petnaest godina iskustva u financijama i međunarodnom poslovanju, od čega šest unutar AD Plastik Grupe. Svojim znanjem, iskustvom i stručnim pristupom dodatno će ojačati financijsku funkciju i stabilnost kompanije.
Nova Uprava preuzima odgovornost u vremenu koje zahtijeva visoku razinu prilagodljivosti, financij ske discipline i precizne operativne izvedbe. U nadolazećem razdoblju strateška usmjerenost bit će na očuvanju i razvoju partnerstava, unaprjeđenju učinkovitosti te jačanju održivosti i financijske sta bilnosti. Financijska stabilnost ostaje jedan od temeljnih prioriteta budućeg rada Uprave, uz promiš ljeno i odgovorno upravljanje troškovima, optimizaciju resursa i disciplinirano provođenje investicija koje generiraju dugoročnu vrijednost.
'AD Plastik Grupa danas je stabilna i međunarodno prepoznata industrijska kompanija, čvrsto pozi cionirana u europskom automobilskom lancu vrijednosti. Promjena Uprave predstavlja prirodan na stavak dugoročne strategije razvoja i osnažuje sposobnost prilagodbe kompanije, čuvajući istovre meno temeljne vrijednosti koje nas već desetljećima pozicioniraju kao jednog od najznačajnijih do maćih industrijskih izvoznika', nadodala je Klepo.