Više od 13 mjeseci nakon što je tvrtka Oštrc na javnoj dražbi kupila Dalmacijavino u stečaju, započet je proces primopredaje vlasništva. Zbog višemjesečnog onemogućavanja vlasnika da uđe u posjed tvrtke, Dalmacijavino je trenutačno u teškom položaju. Zalihe proizvoda su gotovo potrošene, a kasni i priprema za ljetnu sezonu tijekom koje se ostvaruje gotovo 80 posto ukupne prodaje.
- Do sada smo nailazili na prepreke zbog kojih bi drugi ulagači odavno odustali od preuzimanja. No, naša vizija je vratiti Dalmacijavinu poziciju jednog od najjačih proizvođača bezalkoholnih i alkoholnih pića u Hrvatskoj. Spremni smo na velika ulaganja u modernizaciju proizvodnje i razvoj brendova Dalmacijavina kako bismo uspješno konkurirali na tržištu - naglasio je Luka Diel-Zadro, direktor Oštrca, dodajući da je nužno vrlo pažljivo planirati dinamiku ulaganja i optimizirati proizvodni proces kako bi se osiguralo zapošljavanje radnika i dugoročno održivo poslovanje tvrtke.
- Vjerujemo da ćemo u budućem poslovanju nailaziti na potporu institucija te da su negativna iskustva stvar prošlosti. Pred nama je veliki posao ponovnog pokretanja proizvodnje i što bržeg vraćanja proizvoda Dalmacijavina na police u trgovinama i u ponudu ugostiteljskih objekata te rad na daljnjem razvoju poslovanja. Dio radnika ćemo pozvati na posao već ovog mjeseca kako bismo što prije započeli proizvodnju - zaključio je Diel-Zadro.
Budući da je linija za punjenje Pipija u staklene bočice stara 40 godina i nije ekonomski isplativa, jedina mogućnost je u ovom trenutku preseliti proizvodnju u Hercegovinu, gdje Oštrc na raspolaganju ima modernu tehnologiju koja može osigurati prisutnost proizvoda na tržištu uz konkurentnu cijenu. No, kada se stvore uvjeti, tvrtka planira vratiti proizvodnju Pipija u Hrvatsku.
Vino i žestoka pića će se puniti na starim strojevima na Stinicama još godinu do dvije, ali dugoročno se proizvodnja planira prebaciti u Drniš. Kako je vinograd vrlo blizu vinarije, u Drnišu se i danas odvija proizvodnja vina, u čiju će modernizaciju tvrtka također dugoročno ulagati.
Značajna sredstva uložit će se u osuvremenjivanje i razvoj brendova. U prvoj fazi fokus će biti na Pipiju te brendovima vina i alkoholnih pića koji imaju najveći tržišni potencijal i koji mogu pozitivno utjecati na prodaju ostalih proizvoda. Cilj ovih ulaganja je da brendovi Dalmacijavina budu atraktivni, uz zadržavanje visoke kvalitete i dobro poznatih okusa.