Na sajmu GAST jedan od izlagača je i proizvodni obrt 'Nichi', sa sjedištem u Solinu, a proizvodnim pogonom u Mravincima. Na tržištu djeluju već 11 godina, a njihova glavna djelatnost je proizvodnja svježe tjestenine i njoka. Na sajmu su uz pomoć profesionalnog kuhara Ivice Palinića i Srđana Puljina predstavili svoje njoke i pobrali pozitivne kritike degustatora.
'Nichi' je obiteljski projekt sa šest zaposlenih radnika, a voditelj, svojevrsni menadžer je Nikola Šarić.
- Prvi puta smo na sajmu, a naši proizvodi se mogu pronaći diljem Dalmacije putem trgovačkih lanaca Tommy, Studenac, Ribola, Bakmaz... Njoki su na tržištu 11 godina i moramo reći da smo zadovoljni - kazao je Šarić.
- Ljudi često ne raspoznaju razliku između svježe i suhe tjestenine, međutim smatram da je naša svježa tjestenina spravljena od svježih jaja, pšenice i što je najvažnije bez aditiva, izuzetno kvalitetan proizvod, bez obzira na nešto kraći rok trajanja - dodao je.
Kakva je reakcija potrošača na GAST-u?
- Ljudi nas prepoznaju, zaustave se, onda se raspituju i za ostale proizvode našeg asortimana, što zapravo i je cilj cijelog ovog događaja. Imamo dobru suradnju i s hotelima, svježa tjestenina je tražena u HoReCa segmentu tržišta. U početku su partneri malo bili 'sramežljivi' kao i kod svih novih proizvoda, ali svježa tjestenina ima niz prednosti koje hoteli prepoznaju.
Vremenske neprilike koje su pogodile GAST prošlog tjedna prouzročile su i materijalnu štetu na njihovom štandu.
- Nažalost, štand nam je bio razbijen, ali najveća šteta je uništeni rashladni uređaj, međutim uspjeli smo to riješiti i evo nas i ovaj tjedan ovdje.
Ova tvrtka je poznata i po svom dobrotvornom radu - cijelu prošlu godinu su njokima opskrbljivali dječji dom Maestral, a za Božić su djeci dijelili i poklon pakete.
- Cilj nam je uvijek pomoći zajednici ako smo to u mogućnosti - zaključio je Šarić.