Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović 'Nichi' na GAST-u: Poznati po svježoj tjestenini, njokima, ali i dobrotvornom radu
GAST Piše: Dalmatinski portal

'Nichi' na GAST-u: Poznati po svježoj tjestenini, njokima, ali i dobrotvornom radu

Ova solinska tvrtka na tržištu djeluje već 11 godina

Na sajmu GAST jedan od izlagača je i proizvodni obrt 'Nichi', sa sjedištem u Solinu, a proizvodnim pogonom u Mravincima. Na tržištu djeluju već 11 godina, a njihova glavna djelatnost je proizvodnja svježe tjestenine i njoka. Na sajmu su uz pomoć profesionalnog kuhara Ivice Palinića i Srđana Puljina predstavili svoje njoke i pobrali pozitivne kritike degustatora.

'Nichi' je obiteljski projekt sa šest zaposlenih radnika, a voditelj, svojevrsni menadžer je Nikola Šarić

- Prvi puta smo na sajmu, a naši proizvodi se mogu pronaći diljem Dalmacije putem trgovačkih lanaca Tommy, Studenac, Ribola, Bakmaz... Njoki su na tržištu 11 godina i moramo reći da smo zadovoljni  - kazao je Šarić.

- Ljudi često ne raspoznaju razliku između svježe i suhe tjestenine, međutim smatram da je naša svježa tjestenina spravljena od svježih jaja, pšenice i što je najvažnije bez aditiva, izuzetno kvalitetan proizvod, bez obzira na nešto kraći rok trajanja - dodao je.


Kakva je reakcija potrošača na GAST-u?

- Ljudi nas prepoznaju, zaustave se, onda se raspituju i za ostale proizvode našeg asortimana, što zapravo i je cilj cijelog ovog događaja. Imamo dobru suradnju i s hotelima, svježa tjestenina je tražena u HoReCa segmentu tržišta. U početku su partneri malo bili 'sramežljivi' kao i kod svih novih proizvoda, ali svježa tjestenina ima niz prednosti koje hoteli prepoznaju.

Vremenske neprilike koje su pogodile GAST prošlog tjedna prouzročile su i materijalnu štetu na njihovom štandu.

- Nažalost, štand nam je bio razbijen, ali najveća šteta je uništeni rashladni uređaj, međutim uspjeli smo to riješiti i evo nas i ovaj tjedan ovdje. 

Ova tvrtka je poznata i po svom dobrotvornom radu - cijelu prošlu godinu su njokima opskrbljivali dječji dom Maestral, a za Božić su djeci dijelili i poklon pakete.

- Cilj nam je uvijek pomoći zajednici ako smo to u mogućnosti - zaključio je Šarić.

Vaša reakcija na temu