Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Grad Split OGRANIČAVANJE PROMETA? Policija odbila prijedlog da se na glavnoj cesti prema Obojenoj i Kašjunima postavi rampa
NAŠ GRAD Gradsko vijeće i rad gradskih tvrtki Piše: Dalmatinski portal

OGRANIČAVANJE PROMETA? Policija odbila prijedlog da se na glavnoj cesti prema Obojenoj i Kašjunima postavi rampa

Mogli bi prolaziti taksisti, autobusi i stanari

Srđan Marinić je postavio pitanje oko uređenja prometa na Šetalištu Ivana Meštrovića te na plaži Kašjuni i Kaštelet. 

- Javna ustanova za upravljanje Park-šumom Marjan krajem 2021. godine s namjerom uređenja i povećanja sigurnosti prometa na Šetalištu Ivana Meštrovića, naručila je izradu prometnog elaborata i uređenja prometa. Izrađen je od strane ovlaštene tvrtke i u listopadu 2022. uputio ga je na suglasnost policiji. PU splitsko-dalmatinska odbila je izdati suglasnost na predmetni elaborat uz nejasno obrazloženje, čime se onemogućilo daljnje postupanje po pitanju prometnog problema. Molim da mi odgovorite što će gradska uprava poduzeti kako bi se s policijom riješio jedan od gorućih problema - pitao je Marinić.

Dogradonačelnik Bojan Ivošević je odgovorio kako je pitanje aktualizirano nakon situacije na plaži Kašjuni kada hitna pomoć nije mogla proći. 

- Prometno redarstvo svakodnevno postupa tamo, ali je očito ljudima isplativije platiti kaznu, nego ne kršiti zakon. Jedno od obrazloženja zašto je odbijen prometni elaborat mi je malo bez veze, a razlog je bio da ne možemo stavljati rampu na cestu, a na nekoliko lokacija na Marjanu postoji rampa na cesti - krenuo je dogradonačelnik.

 Intencija Grada i Javne ustanove za upravljanje park šumom je bila da se pomakne ta zona ograničenog prometa. 

- Jedan dio bi se ograničio na stanare, na javni gradski prijevoz, taksi službe i ograničen bi bio broj ulazaka osobnim automobilima, ovisno koliko parkirnih mjesta ima na Kašteletu i Kašjunima te ostalim lokacijama na tom području -  elaborirao je Ivošević.

Najavio je da će o tom još raspraviti s policijom jer se nešto mora promijeniti.

Vaša reakcija na temu