Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: HRT PELJEŠKI MOST Završeni radovi pod morem

PELJEŠKI MOST Završeni radovi pod morem

U punom su jeku aktivnosti kojima objekat raste u visinu i dužinu

Na gradilište Pelješkog mosta stigao je brod koji će odvesti plovne objekte korištene za radove u moru. To znači da su radovi ispod površine i na samoj površini mora završeni - sada čekamo da se dvije hrvatske obale napokon spoje mostom, javlja HRT.

Zhen Hua 33  treći je potopni brod koji je u nepune dvije godine uplovio na gradilište Pelješkog mosta. Tijekom noći brod je uronio u more tako da se teretni dio našao više od metra ispod morske površine i trenutačno remorkeri na njega uguravaju plovne objekte.

Kad ispusti balast brod će se podići i sa šest plovnih objekta pomoću kojih su obavljani radovi u moru, otploviti u Kinu. Drugim riječima, završeni su svi radovi ispod morske površine, no u punom su jeku aktivnosti kojima most raste u visinu i dužinu.

- Na gradilištu se trenutačno izvode armirano-betonski radovi na izgradnji pilona te montaži i zavarivanju čelične rasponske konstrukcije, govori Davor Perić, inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta. Iduća isporuka čeličnih segmenata očekuje se 22. studenog kada stiže 15 novih čeličnih segmenata koji teže ukupno 4300 tona, dodao je. 

Marjan Pipenbaher, projektant Pelješkog mosta, kaže da je riječ o jednom od pet najvećih mostova 21. stoljeća koji idu preko  mora.

Da bi se premostilo more do Pelješca, trebat će manje od godinu dana.

Vaša reakcija na temu