Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Screenshot/N1 PRETRPANI NOĆNI VLAK Putnici jučer iz Osijeka do Splita ležali po podovima, evo što o svemu kaže HŽ

PRETRPANI NOĆNI VLAK Putnici jučer iz Osijeka do Splita ležali po podovima, evo što o svemu kaže HŽ

Gužva se stvorila u Zagrebu

Putnici koji su jučer krenuli noćnim vlakom iz Osijeka za Split nisu imali dovoljno mjesta pa su ležali po podovima. Kartu su uredno kupili, a fotografije pretrpanog vlaka preplavile su internet.

HŽ Putnički prijevoz ispričao se putnicima zbog toga.

'Vlakovi koji voze na relaciji Osijek-Split-Osijek ograničenog su kapaciteta. U vlaku ima 290 mjesta. Zbog ograničenog kapaciteta uz kartu kupljenu za vlak 1782 (Osijek 20.00-Zagreb 1.10-Split 8.42), obavezna je rezervacija mjesta kako bi putnik osigurao sjedeće mjesto ili mjesto u vagonu s ležajima ili vagonu za spavanje.


Gužva u vlaku nastala je u Zagreb Glavnom kolodvoru u koji je, osim putnika koji imaju rezervirano mjesto u vlaku, došao veliki broj mladih koji nisu rezervirali mjesto (većina mladih vozi se vlakovima po Europi s Interrail i Eurorail kartama, odnosno međunarodnim kartama na temelju kojih se mladi mogu voziti vlakom u više zemalja u određenom razdoblju za koje su kupili karte). Također, u vlak su ušli i putnici bez karte s namjerom da kartu kupe u vlaku', poručili su iz HŽ-a odgovarajući na upit N1 televizije.

Dodali su da sukladno mogućnostima svakodnevno dodaju vagone u sastav noćnog vlaka prema Splitu, ali nisu odgovorili hoće li se uvesti dodatne linije. Nisu im odgovorili niti na pitanje predstavlja li gužva u vlaku i činjenica da ljudi sjede na podu opasnost za sigurnost putnika u slučaju naglog zaustavljanja vlaka, ali su napomenuli da putnici trebaju na rezervirati svoje mjesto u vlaku jer bez rezervacije neće moći biti prevezeni na odredište.


Jedna od putnica u razgovoru za Novi dan ispričala je detalje vožnje ovog vlaka koji je 6. srpnja krenuo iz Osijeka. Zanimljivo je napomenuti da je, između ostalog, kazala da kondukteri nisu kontrolirali ulazak putnika u vlak, kao niti karte nakon polaska. Nije potpuno jasno kako HŽPP onda zna da su neki putnici bili bez rezervacije ili da su kartu namjeravali kupiti u vlaku.

Vaša reakcija na temu