Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
PULJAK I IVOŠEVIĆ: Planiramo realizaciju barem 5 projekata novih biciklističkih staza

PULJAK I IVOŠEVIĆ: Planiramo realizaciju barem 5 projekata novih biciklističkih staza

Sustav javnih gradskih bicikla jedan je od rijetkih dobrih projekata, smatraju oni

Uvođenje sustava javnih gradskih bicikla jedan je od rijetkih dobrih projekata koji su se realizirali za vrijeme aktualne vlasti, poručuju Ivica Puljak i Bojan Ivošević. Ovaj sustav, dodaju iz Centra, postoji u 17 gradova u Hrvatskoj, a Split je apsolutni rekorder po broju najmova s oko 15.000 korisnika. Smatraju kako grad Split nije prepoznao nužnost razvoja biciklističke infrastrukture pa su biciklisti primorani dijeliti kolnik s automobilima ili, nepropisno, voziti među pješacima.

- Za vrijeme aktualne vlasti realizirano je samo 160 metara biciklističkih staza na Kili, uz zapreke u obliku rasvjetnih stupova. U svojem mandatu planiramo realizaciju barem 5 projekata novih biciklističkih staza: ucrtavanje staze Trstenik - Žnjan s izgradnjom nove staze Žnjan - Stobreč uz novu šetnicu, nova biciklistička staza uz brzu cestu Stobreč - Lovrinac u suradnji s Hrvatskim cestama, biciklistička staza u okviru rekonstrukcije Poljičke ceste u suradnji s Hrvatskim cestama, dovršetak biciklističke staze u ulici Domovinskog rata i biciklistička staza na Istočnoj obali u suradnji s Hrvatskim cestama – izjavili su kandidat za gradonačelnika Splita, Ivica Puljak i kandidat za njegovog zamjenika Bojan Ivošević.

Nakon realizacije navedenih projekata, gdje će dvije glavne prometne žile kucavice i južni obalni pojas biti horizontalno povezani biciklističkim stazama, grad Split će, uz manje dodatne zahvate vertikalnih povezivanja imati mogućnost biciklističkih prstena kroz cijeli grad, smatraju u Centru.

- Sve ovo zajedno će biti veliki korak naprijed prema povećanoj motivaciji građana za aktivnijim načinom života i boljoj sigurnosti prometa biciklista, kojih je, nakon sustava javnih bicikli i pojave dostavljača na biciklima, svakim danom sve više u našem gradu. Grad Split je grad bicikla, a Splićani i Splićanke su pokazali da ne bježe od pedaliranja i zdravog načina života stoga ćemo napraviti sve što je u našoj mogućnosti kako bismo unaprijedili infrastrukturu i podignuli razinu kvalitete života u našem gradu – izjavili su kandidati u zajedničkoj vožnji biciklima kroz Split.


Vaša reakcija na temu