U travnju ove godine tijekom štrajka radnika Čistoće, direktor firme Ivica Karoglan je upitan kolika su mu mjesečna primanja i troškovi goriva, na što je rekao da su mu oko 20.000 kuna (nešto više od 2600 eura), ali da ne zna koliko otpada na benzin. Osnovna mu je, rekao je oko 17.800 kuna (2366 eura). Dali smo direktoru vremena da sazna, ponavljali upite, ali nikako da se sjeti. Nakon više mjeseci ipak smo dobili odgovor koliko Karoglan košta Splićane mimo osnovnih primanja. Ne baš skroz precizni, ali računicom iz dostavljenih brojki izračunali smo da zaradi 13.000 eura godišnje iznad plaće. Ili, 1100 eura mjesečno. U četiri godine mandata 52.000 eura, uz plaću.
- Troškovi direktora preko plaće mjesečno su sljedeći - za gorivo se izdvaja oko 700 eura. Njegov je prosjek 4400 kilometara mjesečno, i to na potrošnju 8 litara na 100 kilometara za svakodnevna putovanja Zmijavci Split i nazad. Odnosno, 180 kilometara dnevno minimalno 20 dana u mjesecu, plus jedan odlazak u Samobor od 800 kilometara. Cestarina je, dakle, mjesečno oko 170 eura. Tu je i naknada za odvojeni život od 230 eura - stoji crno na bijelo.
U iznos nije uključena amortizacija vozila, povećani troškovi održavanja s obzirom na veliku mjesečnu kilometražu i češće izmjene ljetnih i zimskih guma. Troškovi korištenja vozila obračunavaju se kao dodatak na plaću i uvećavaju osnovicu za mirovinsko.
Cifra koja se izdvaja za Karoglanov rad doša je u prvi plan zbog stanja s otpadom u gradu. Prekrcani kontejneri, nizak postotak odvajanja, a uz to, nesnosan smrad na Plokitama koje su trebale biti ogledni primjer uređenog kvarta, kako je najavljivao Puljak, pokazuje da se 'zaribalo' negdje i s polupodzemnim spremnicima.