Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović RADOVI U PUNOM JEKU Od proljeća će se voziti od Mravinaca do TTTS-a

RADOVI U PUNOM JEKU Od proljeća će se voziti od Mravinaca do TTTS-a

Zadovoljstvo je i zbog intenzivnih radova na Širini

Od proljeća 2027. godine moći će se prometovati između od  Mravinaca do TTTS-a. Osim tog rasterećenja prometa, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Ivica Budimir je najavio daljnje radove na splitskoj obilaznici. Posebno i dodatnu cestu prema Žrnovnici, kao i dio prema Podstrani, koja nije dio projekta obilaznice. Posebno je Budimir zadovoljan i zbog činjenice da bi sredinom sljedećeg ljeta trebao biti pušten u promet nadvožnjak koji bi konačno rasteretio Širinu. Od Splita do Kaštela proći će se bez semafora, preko mosta. Radove na čvoru Karepovac i tunela Gladnjici obišli su Budimir, splitski gradonačelnik Tomislav Šuta i načelnik Podstrane Mijo Dropuljić.

Što se tiče tunela Gladnjici i spajanje na rotor Mravinci, Budimir je rekao kako će ova dionica biti ključna i za preusmjeravanje teretnog prometa, posebice kamiona, koji više neće morati prolaziti kroz čvor Stobreč.

- Osim toga, ovdje ispod nas je i čvor Karepovac, koji će imati važnu ulogu u odvozu otpada prema Lećevici. Na početku Karepovca bit će pretovarna stanica, a svi kamioni iz Splita prema Lećevici koristit će ovu novu trasu - rekao je Budimir tijekom obilaska gradilišta.

Nastavlja se i realizacija na brzoj cesti prema Omišu. Dionica Dugi Rat - Omiš već ima odabranog izvođača, a početak radova se očekuje u sljedećih pola godine. Konkretno, nakon što završi rekonstrukcija ceste u Omišu koja je u tijeku.

- Natječaj za dionicu do mosta na Žrnovnici je proveden, a u fazi smo odabira izvođača. Vrijednost tog projekta iznosi 20 milijuna eura. U prvom mjesecu iduće godine planiramo raspisati natječaj i za radove do Podstrane, koji uključuju spoj s državnom cestom. Također, projektira se i spoj od čvora Grljevac do hotela Lav - govorio je u dahu Budimir.

Ukupna procijenjena vrijednost svih dionica iznosi čak 350 milijuna eura, rotor  Mravinci, 7,5 milijuna eura, Mravinci – TTTS 32 milijuna eura, TTTS – most na Žrnovnici 20 milijuna eura, do 'stare Podstrane': 120 milijuna eura, Dugi Rat - Omiš 85 milijuna eura. 
 Planira se izgradnja nove GUP-ovske ceste od TTTS-a preko polja i rijeke Žrnovnice, do kamenoloma Perun.

- Ta nova prometnica omogućit će izravan pristup bez prolaska kroz trenutačno opterećeno križanje za Žrnovnicu. Most će biti izgrađen 100 metara uzvodno od starog mosta i time ćemo dobiti bržu, sigurniju i rasterećeniju alternativu - objasnio je Budimir.

Do okončanja velikih projekata, radi se i na 'malim značajnim koracima' koji bi ubrzali promet. Završava se tako pametni IT sustav kojim će se upravljati prometom putem kamera i daljinskog upravljanja. Očekuje se da će sustav biti u funkciji do studenog ove godine.
Nasmijao je Budimir i pohvalom poznatom redaru Mati koji regulira opjevanu gužvu prema Podstrani.

Zahvaljujem prometnom redaru Mati koji svakodnevno, od 6 do 9 ujutro, ručno upravlja semaforima i time ublažava gužve. Pokušat ćemo i dodatnim 'mikroradovima' od križanja prema Žrnovnici do hotela Lav dodatno ubrzati promet - poručio je Budimir.

Svi radovi itekako će olakšati promet kroz Podstranu, zbog čega je iznimno zadovoljan načelnik Dropuljić. Kako je rekao, nije prebacivao odgovornost, nego je prvi načelnik koji se uhvatio ukoštac s rješavanjem prometnih problema koji traju dva desetljeća.

Vaša reakcija na temu