U Gradskoj vijećnici Grada Makarske održan je svečani prijem učenika osnovnih i srednjih škola s područja grada, koji su ostvarili značajan uspjeh na državnim i županijskim natjecanjima te njihove profesore, mentore i ravnatelje.
Priznanja su uručili gradonačelnik Makarske Zoran Paunović i pročelnica Upravnog odjela za javne potrebe i društvene djelatnosti Marina Puharić.
Među učenicima je bila i prva generacija koja je pohađala Građanski odgoj u drugom polugodištu ove školske godine i upravo su oni imali najviše pitanja za gradonačelnika. Od načina funkcioniranja gradske uprave do radnog vremena i plaće gradonačelnika, učenici su pokazali velik interes za funkcioniranje grada.
'Krasno je vidjeti kako se naše djevojčice i dječaci interesiraju za teme koje bi trebale zanimati sve građane. Rekli su kako su, prateći program Građanskog odgoja, puno naučili o toleranciji i međusobnom uvažavanju te što je jako važno, ponašanju na internetu i društvenim mrežama. Upravo je pokretanje takvih i sličnih tema bio cilj građanskog odgoja', poručio je gradonačelnik Paunović.
Pročelnica Puharić naglasila je kako je ponosna na brojnost i raznolikost uspjeha učenika:
'Hvala profesorima i mentorima koji nerijetko djeluju van svog djelokruga, a sve kako bi poticali izvrsnost i uspješnost đaka. Nagrađeni učenici su ponos Grada Makarske, a njihove nagrade ostaju motivacija nadolazećim generacijama.'
Podsjetimo, dvije makarske osnovne škole s provođenjem nastave Građanskog odgoja i obrazovanja počele su u drugom polugodištu aktualne školske godine. Za predmet se ukupno prijavilo više od 90 učenika, a iz škola poručuju kako sljedeće godine očekuju još veći interes.
Kroz individualne, grupne i aktivnosti u parovima, te kroz različite oblike izražavanja, poput pisanja, crtanja i usmenog izražavanja, učenike se potiče na razmjenu mišljenja, iskustava te na zajedničko rješavanje problema. Cilj je, između ostaloga, stvoriti ozračje u kojem se potiče razvoj kritičkog mišljenja.
Iz škola naglašavaju kako učenici rado i opušteno sudjeluju u takvim oblicima rada jer nema pritiska od ispitivanja te klasičnog vrednovanja znanja pošto je Građanski odgoj i obrazovanje uveden kao izvannastavna aktivnost koja se ne ocjenjuje.