Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
SDP-ovac SE NE MOŽE NAČUDITI 'Gradska vlast je svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom?!'

SDP-ovac SE NE MOŽE NAČUDITI 'Gradska vlast je svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom?!'

Davor Matijević kaže da ovakav metro može jedino poslužiti stanarima Kopilice da brže dođu do grada kako bi novim prosvjedom ukazali na nelogičnosti i apsurdnosti ove gradske vlasti

Davor Matijević, tajnik SDP-a Split, objavio je na Facebooku tekst pod naslovom 'Stanice koje ne spajaju ništa i metro koji ne vodi nigdje':

- Hrvatska politika je u svojoj povijesti doživjela brojna čuda. Doživjeli smo više puta zakapanje kamena temeljaca kao početak radova na istom mostu, svečana otvaranja nezavršenih radova, dok svečane najave radova pred svake izbore koji zaista nikad ne počnu već smatramo našom baštinom i tradicijom. Nikad, ali a ma baš nikad nismo imali svečano otvaranje 40 godina nakon završetka radova. Do jučer. Jučer je gradska vlast svečano otvorila dvije stanice izgrađene prije točno 40 godina i nazvala to splitskim metroom.


Ovaj tzv. metro je treba spajati novi privremeni kolodvor na Kopilici koji je pomopozno najavljen prošle godine, al se u međuvremenu otkrilo kako je zgrada namijenjena za kolodvor zapravo bespravna gradnja sa spornim vlasništvom, a sami natječaj za izvođenje radova se dvaput raspisivao. Dva puta previše jer se nakon natječaja nije ništa dogodilo. Privremena gradska vlast nije bila u stanju realizirati ni privremeni kolodvor. Možda i bolje da nije jer bi njegovom realizacijom nastao puno veći problem u Hercegovačkoj ulici koja je dovoljno zagušena i bez novih 800 autobusa dnevno jer se, naravno, išlo u projekt bez stručne analize. O uvjetima života stanara Kopilice da i ne govorim jer je valjda jedino u Splitu normalno da se autobusni kolodvor smjesti ljudima u dvorište.


I tu se vraćamo na tužan dio priče s početka. Ovaj, nazovimo ga, metro je trebao spajati autobusni kolodvor s Istočnom obalom kako bi se rasteretio promet. S obzirom da ništa drugo nisu uspjeli realizirati, jučer nam je gradska vlast podvalila novi medijski spin o prvom splitskom metrou dok je svima zapravo jasno da su se ljudi provozali s jedne strane grada na drugi koristeći infrastrukturu staru 40 godina. I prozvali to svojim projektom. Stanice izgrađene prije 40 godina koje ne spajaju ništa i 'metro' koji ne vodi nigdje je najnovije infrastrukturno ulaganje ove gradske vlasti. Ovakav metro može jedino poslužiti stanarima Kopilice da brže dođu do grada kako bi novim prosvjedom ukazali na nelogičnosti i apsurdnosti ove gradske vlasti. I Krstuloviću Opari da nam ponovo baci prašinu u oči i pokuša nas uvjeriti da nešto zbilja i radi za ovaj grad.


Vaša reakcija na temu