Javna ustanova RERA za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije kao partner na projektu 'Sinj u sridu' u ponedjeljak, 14. listopada, će predstaviti marketinške i promotivne aktivnosti projekta. Prezentacija je namijenjena svim relevantnim turističkim dionicima: turističkim zajednicama, agencijama, medijima te ostalim zainteresiranim stranama, a održat će se u Gradskoj vijećnici u Sinju u 10 sati.
Oni koji bi htjeli sudjelovati na prezentaciji trebaju potvrditi svoj dolazak na mail gorana.banicevic@rera.hr najkasnije do petka. Projekt 'Sinj u sridu' je projekt obnove i uređenja jedinstvene kulturne baštine Grada Sinja s ciljem njene veće valorizacije. Okosnicu projekta čini rekonstrukcija, obnova i revitalizacija nepokretnih kulturnih dobara tvrđave Grad, tvrđave Kamičak i kule sa satom, Muzeja Cetinske krajine te obnove ulica povijesne cjeline Sinja. Njihova obnova i revitalizacija bit će osnova za razvoj niza tematski povezanih kulturnih i turističkih sadržaja (festivali, predstave, prezentacija tradicijskih zanata, suvenira, multimedija, i novih proizvoda i sl.) koji će Sinj pretvoriti u turističko odredište s brojnim turističkim sadržajima tijekom cijele godine.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Operativnog programa Konkurentnost i kohezija a na projektu, uz Grad Sinj kao nositelja, sudjeluje pet projektnih partnera relevantnih za društveni i gospodarski razvoj kraja te upravljanje kulturnom baštinom, a riječ je o Turističkoj zajednici Grada Sinja, Viteškom alkarskom društvu Sinj, Muzeju Cetinske krajine Sinj, Javnoj ustanovi RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije te Obrtu za proizvodnju FLORAMI, Sinj. Ukupna vrijednost projekta je 66.594.231,17 kuna, od toga bespovratnih sredstava Europske unije 55.597.793,26 kuna.
- Provedbom projekta želi se potaknuti i snažnija valorizacija nematerijalne kulturne baštine, prvenstveno kroz izgradnju novog Interpretacijsko-edukacijskog centra Sinjske alke na Hipodromu, koji će omogućiti održavanje cjelogodišnjeg interpretativno-edukacijskog sadržaja povezanog sa Sinjskom alkom, već etabliranim i prepoznatljivim sinjskim brendom. Osim navedenih kapitalnih ulaganja u kulturno-povijesnu baštinu, projektom se provode i intenzivne marketinške i promotivne aktivnosti brendiranja, koje će pozicionirati Sinj i Cetinsku krajinu kao jedinstvenu turističku destinaciju, koja može zadovoljiti različite turističke interese i potrebe na cjelovit način, te koja će biti prepoznatljiva na turističkom tržištu i koja će moći konkurirati popularnim priobalnim destinacijama - poručuju iz JU RERA.