Solinski gradonačelnik Dalibor Ninčević, zgrožen statističkim podacima o broju prometnih nesreća u kojima sudjeluju vozači električnih romobila, odlučio je organizirati sastanak s predstavnicima prometne policije i prometnog redarstva Grada Solina.
Cilj je dogovoriti i organizirati češću kontrolu, ali i sankcije za sve koji krše prometne propise, jer Zakon o sigurnosti prometa, bez obzira na manjkavosti, jasno propisuje tko može, gdje i na koji način voziti električne romobile'.
'Kazne su simbolične, recimo za ne nošenje kacige 30 eura. Osobno smatram da bi kazne trebale biti puno veće i usmjerene prema roditeljima koji toleriraju i ne kontroliraju djecu i njihovu nepropisnu vožnju električnih romobila, ugrožavajući tako sebe i druge sudionike u prometu', ističe Ninčević.
Kako je vožnja električnih romobila uzrok sve većeg broja prometnih nesreća potvrđuju i podaci za prvih sedam mjeseci ove godine.
'U tom razdoblju u Hrvatskoj je službeno evidentirano 365 nesreća, od toga 113 s težim posljedicama. To su evidentirane nesreće, onih koje nisu službeno zabilježene još je najmanje toliko. Vožnja bez kacige, upravljanje električnim romobilom djece ispod 14 godina, po dvije osobe na romobilu, brza i neoprezna vožnja po prometnicama..., iako suprotne zakonu, sve su to postale 'normalne' slike i na ulicama Solina.
Često roditelji, koji bi trebali imati najveću odgovornost, kupuju djeci električne romobile, ne kontroliraju kako ih voze, sve dok se nešto ne dogodi..., a onda bude kasno.
Nadam se da odobravate moju odluku i da ćete kao odgovorni građani dati doprinos kako bi, ne ograničavali prava, već pokušali zaštiti sve sudionike u prometu', kaže solinski gradonačelnik.