Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Splićani opet prigovaraju na usluge Hrvatske pošte: Račune dobivamo prekasno, plaćamo penale!

Splićani opet prigovaraju na usluge Hrvatske pošte: Račune dobivamo prekasno, plaćamo penale!

Iz državne tvrtke su priznali nastale poteškoće u dostavi 'zbog specifičnog i zahtjevnog terena'

Na adresu naše redakcije ponovo stižu prigovori na rad Hrvatske pošte. Ovaj put problem imaju stanovnici Hercegovačke ulice, koji tvrde da im pošta stiže s velikim zakašnjenjem - čak desetak dana kasnije nego što bi trebala. Zbog toga su, kako vele, primorani plaćati penale za račune koji nisu isporučeni na vrijeme, a problem su prijavili i na šalteru reklamacija u splitskoj centralnoj pošti. No, rješenje još uvijek nije stiglo.

Neslužbeno su doznali kako je njihov redovni poštar na bolovanju, ali zamjena nije bila osigurana, što je rezultiralo poteškoćama u dostavi. Neki su stanovnici, kažu, prisiljeni osobno odlaziti u poštanski ured po svoje pošiljke, što smatraju neprihvatljivim.

- Ako su znali da je poštar na bolovanju, trebali su organizirati zamjenu na vrijeme, a ne nas ostaviti bez pošte i natjerati nas da idemo u ured po račune. Pa živimo u Splitu, a ne na planini - kaže jedan od ogorčenih stanovnika.

Olakotna okolnost je što im je barem centralna pošta u blizini, ali je otegotna okolnost poduži red koji vas uvijek dočeka pred šalterom. Red za preuzimanje računa. 

Hrvatska pošta priznaje kašnjenje, ali naglašavaju kako je problem nastao zbog 'zahtjevnog terena'.

- Redovni poštar koji inače dostavlja na rajonu kojem pripada spomenuti dio Hercegovačke ulice zadnjih deset dana bio je odsutan zbog bolovanja. Umjesto njega pošiljke je dostavljao zamjenski poštar koji je na dijelu rajona imao poteškoće u dostavi zbog specifičnog i zahtjevnog terena. Naime, u pojedinim ulicama isprepliću se nazivi triju ulica - Hercegovačke, Kopilice i Stinica. Primjerice, u nizu od šest kuća po dvije pripadaju jednoj od navedenih ulica s pripadajućim brojevima, a između njih nalaze se i poslovni prostori te skladišta - poručuju iz Hrvatske pošte. 

Rekli su da zamjenski poštar nije uspio dostaviti sve pošiljke u prvom pokušaju te su one vraćene u poštanski ured na novu dostavu. No, tvrde kako će sada, nakon povratka redovnog poštara, sve zaostale pošiljke biti isporučene do srijede, 26. veljače.

- Ispričavamo se korisnicima na kašnjenju i zahvaljujemo na razumijevanju - dodaju iz Hrvatske pošte.

Međutim, na tvrdnje stanara da se problemi s dostavom ponavljaju već mjesecima, iz Pošte odgovaraju da dosad nisu zaprimili prigovore na rad redovnog poštara.

 - Pozivamo sve korisnike da nam se jave putem Kontakt centra na broj 072 303 304, e-maila kontakt.szk@posta.hr ili online obrasca kako bismo mogli pravovremeno reagirati i riješiti eventualne probleme -  poručuju iz Pošte.

Hoće li se dostava doista normalizirati do srijede ili će stanovnici Hercegovačke ulice i dalje strepiti nad rokovima plaćanja računa – ostaje za vidjeti.

Vaša reakcija na temu