Tomislav Šuta, HDZ-ov kandidat za splitskog gradonačelnika i aktualni gradski vijećnik, poručio je kako Split zaslužuje promjene na prvom od tri okrugla stola naziva 'Split bez gužvi.' Štoviše, kazao je kako lokalne prometnice očekuju promjene već od 2025.
'Kao saborski zastupnik i član Odbora za promet pokrenuo sam izmjenu Zakona o cestama kako bi se napokon dogodile Vukovarska, Put iza nove bolnice i sve ceste koje utječu na gužve. Jako je bitno da se konačno dogode ceste koje se čekaju i po 30 godina. Želimo i normalan ulaz, odnosno izlaz iz Splita. Zaobilaznica Split-Omiš jedan je od prioriteta hrvatske Vlade.
Predstavnici Hrvatskih cesta danas su s nama kako bi otkrili što rade, koji su planovi i rokovi te kada će se gužve u Splitu otkloniti - što tišti naše građane. Treba svakako spomenuti i Hrvatske željeznice jer Split zaslužuje bržu povezanost sa Zagreba. Očekuje se da će se put do 2027. skratiti na oko četiri i pol sata. K tome, kako je naš grad uvršten u TNT mrežu, osigurana su dodatna sredstva za infrastrukturu, čime nam se otvorio prostor za unaprjeđenja cesta i željeznice.
Ključna je poruka kako su nužne promjene na gradskoj i državnoj razini', istaknuo je Šuta.
Referirao se i na koncept 'park & ride', pri čemu je naglasio kako Grad Split razmišlja o tom konceptu. Upozorio je, međutim, kako isti na Kuli nije rješenje problema, već mora biti izvan grada, maksimalno izmaknut. Smatra kako su primjerene lokacije Širina ili TTTS kao i Lovrinac koji je ranije predložio gradonačelnik Ivica Puljak.
Darko Barišić, član Uprave HŽ infrastrukture, ukazao je na manjak suradnje s aktualnom splitskom vlašću.
'Mogla bi nam, prije svega, dati uporabnu dozvolu za Solin - Širinu. Dva smo stajališta već napravili, dugo čekamo dokumentaciju. Druga stvar, u veljači smo predali četiri rješenja povezivanja željeznicom sa Zračnom lukom Split, a još nismo dobili odgovor od lokalne zajednice. Boljom komunikacijom brže bi se rješavali gorući problemi', konstatirao je.