Udruga za zaštitu prava potrošača 'Splitski potrošač – Split' provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru projekta kojeg financira Grad Split. Umjesto u Omiškoj 14 savjetovanje će se obavljati na novoj adresi splitskog savjetovališta za potrošače u Ulici Ljudevita Posavskog 14.
Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
- Savjetovanje će se provoditi putem telefona 095/524-9007, svakim radnim danom od 10 do 14 sati, kao i putem pošte i maila: splitski.potrosac@gmail.com. Građani savjet mogu dobiti i osobnim dolaskom u prostorije savjetovališta u Splitu, svakim radnim danom osim srijede, također od 10 do 14 sati - poručuje Vlado Biljarski, predsjednik Udruge.
Savjete o općim pravima potrošača davat će Biljarski, savjete o financijskim uslugama i pravnim pitanjima Iskra Maras-Jelavić, za usluge elektroničkih komunikacija savjete će davati Zagorka Krvavica četvrtkom od 10 do 14 sati, a savjeti o energiji, komunalnim uslugama i pričuvi se mogu dobiti samo putem e-maila ili pošte. Savjete u tom području daju Nenad Kurtović i Ante Tičić, a po potrebi se dogovara telefonski ili osobni kontakt.