Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Splitski PR-ovac Jerko Trogrlić ponovno osvojio najprestižniju strukovnu nagradu u Hrvatskoj!

Splitski PR-ovac Jerko Trogrlić ponovno osvojio najprestižniju strukovnu nagradu u Hrvatskoj!

Njegova agencija VAJT nagrađena je za kampanju 'Branko Dukić - Za Zadar svaki dan!'

Splićanin Jerko Trogrlić ponovno je osvojio najprestižniju strukovnu nagradu: Grand PRix za političku komunikaciju dobili su njegova agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom 'Branko Dukić - Za Zadar svaki dan!'.

Evo i nagrada Hrvatske udruga za odnose s javnošću u ostalim kategorijama. GrandPRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti dobio je Državni zavod za statistiku sa Statističkom olimpijadom. U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nagradu je dobila Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom Porez na nekretnine. Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka osvojili su Heineken Hrvatska i Media Val s kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo. Nagradu za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva dobio je Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija.

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje dobili su Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru. U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pobijedili su Heineken Hrvatska i Media Val s projektom Uredski guru. Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje dobile su Dialog komunikacije koje su za adidas Croatia napravile kampanju adidas Runners Zagreb.

Za digitalnu komunikaciju nagrađeni su Coca-Cola Adria i 404 s Shake & Take 2.0. Najbolji događaj organiziran prošle godine je interaktivna izložba Croatia je Hrvatska koju je Millenium promocija stvorila za klijenta Croatia osiguranje.
   
Najboljom agencijom prošle godine proglašena je agencija 404 koja uspješno spaja odnose s javnošću s digitalnim marketingom i društvenim mrežama.

Ovom je prilikom Ante Mrvica primio Grand PRix za Komunikatora godine. O umirovljenom djelatniku Jadrolinije, 'dobrom duhu trajektne luke', predsjednik žirija 11. Grand PRixa HUOJ-a Krešimir Macan je rekao:

- Mrvica je živi priručnik dobre komunikacije. Komunikacija treba biti baš poput njegove - pouzdana, jednostavna i izravna sa svima - od putnika do novinara. Voljeli bismo da bude uzor svima koji rade poslove slične onome koji je obavljao do umirovljenja prošlo ljeto.

Dodajmo još da je Mariju Petroviću, predsjedniku uprave u Millenium promociji i predsjedniku upravnog odbora Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays, uručen je Grand PRix za razvoj struke.

Vaša reakcija na temu