Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tommy potpisao ekskluzivan ugovor s talijanskim Coopom, do kraja godine na policama u Hrvatskoj čak 600 novih proizvoda
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Tommy potpisao ekskluzivan ugovor s talijanskim Coopom, do kraja godine na policama u Hrvatskoj čak 600 novih proizvoda

Više od 70% artikala činit će prehrambeni proizvodi

Tommy, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, potpisao je strateški i ekskluzivan ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog renomiranog talijanskog brenda. 

Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama. 

Direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coopovih robnih marki za Hrvatsku, donoseći talijansku kvalitetu i raznolikost na domaće tržište.

Tommy ovime nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim europskim proizvodima.

Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70% artikala činit će prehrambeni proizvodi - od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda do gotovih jela i slatkog asortimana. Svi ovi proizvodi u Tommyjevim trgovinama bit će dostupni po najkonkuretnijim cijenama unutar svojih kategorija, uz naglasak na autentičnost, izvrsnost i talijanski stil života. 

Suradnja s Coopom predstavlja značajan iskorak u diferencijaciji ponude Tommyja i dodatno učvršćuje njegovu tržišnu poziciju kao lanca koji kontinuirano odgovara na potrebe svojih kupaca, nudeći im vrhunsku kvalitetu, europske standarde i najbolji omjer cijene i vrijednosti.

'Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Foodom našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova', izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja.

Tommy i Coop Italian Food dijele slične zajedničke vrijednosti usmjerene na kvalitetu, transparentnost i etičko poslovanje. Upravo je Coop Italia postavio etiku kao temelj svog poslovanja i prvi je europski trgovački sustav s certifikatom za etičko poslovanje SA 8000 još od 1998., a Tommy u centar svoje poslovne politike stavlja fer odnos prema potrošačima osiguravajući im dostupnost proizvoda vrhunske kvalitete po povoljnim cijenama.

'Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije - približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima velik potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo zajedno s Tommyjem', izjavio je Paolo Bonsignore, Komercijalni direktor Coop Italian Fooda.

Ovim strateškim iskorakom Tommy još jednom potvrđuje svoj status inovatora i predvodnika na hrvatskom maloprodajnom tržištu, nudeći kupcima širi izbor, kvalitetniju ponudu i bolju vrijednost za novac. 

Suradnja s Coop Italian Food dodatno učvršćuje poziciju Tommyja kao trgovca koji aktivno odgovara na tržišne izazove, pružajući svojim kupcima vrhunsku ponudu kroz direktan pristup europskim tržištima i globalnim standardima poslovanja.

Vaša reakcija na temu