Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
TRI NAJVAŽNIJE STVARI Ante Maslov: O svom kotaru Split 3 mogu napisati knjigu problema

TRI NAJVAŽNIJE STVARI Ante Maslov: O svom kotaru Split 3 mogu napisati knjigu problema

Nositelj Centrove liste za GK Split 3 piše za Dalmatinski portal

Uistinu je teško izdvojiti probleme kotara, Split 3 je potonuo u problemima. Sada trpimo posljedice sustavnog zapostavljanja i krivih ulaganja, odnosno neulaganja u održavanje i sanaciju većih komunalnih problema.

1. Mostovi i nadožnjaci u lošem stanju

Kotar Split 3 ima šest mostova ili nadvožnjaka koji su u jako lošem stanju, armatura je korodirala i truse se mostovi samim tim nestaje i njihova nosivost, što se vidi golim okom. Kako sam građevinske struke, u skladu s tehničkim propisima za građevinske konstrukcije čl. 22 svi mostovi trebaju imati Osnovni pregled svaku godinu i Glavni pregled svako 10 godina. Potrebno je znati u kojem je stanju svaki most i jesu li sustavnim neodržavanjem postali opasni za ljude, susjede, stanare, djecu na putu za školu.

Po Zakonu o gradnji, vlasnik je dužan pregledavati građevine po čl. 151 i po istom zakonu čl. 170 propisane su kazne.

Mostovi se koriste i od gradskih službi tipa Parkovi i nasade, a mi uopće ne znamo jesu li sigurni.

Koristim priliku ukazati na stanje mosta Getaldićeve ulice i da inzistiram hitnu sanaciju. Kako se vidi iz priloženih fotografija, velike vaze s cvijećem su se odvojile 6 cm i predstavljaju direktnu ugrozu za sigurnost prometa.

Kad smo već kod ovog mosta, on je jedini ulaz i izlaz iz ulice Kroz Smrdečac. Po prijedlogu na kojem je radio arhitekt Bižaca, predlažemo novi podzemni izlaz na Poljičku ulicu kod Lidla, a da se gornji trg uredi kao pješačka zona. 

2. Pješačke zone

Svi smo svjesni koliko nam znači pješačka zona i čemu služi, da smo svi sigurni i zaštićeni od prometa, da roditelji mogu djecu u miru pustiti i u vrtić i u školu i na igralište. Pješačka zona otvorena sa svih strana i stanari nisu zaštićeni od prometa. Do sada kotar ima jako lošu suradnju s prometnom policijom i prometnim redarima koji jednostavno toleriraju vožnju kotarom i nije ih briga. Nama je potrebna hitna izgradnja pješačkog dijela i spajanje Jeretove ulice i Matice hrvatske na most od Kampusa, na koji god način i kojim god putem. Obećan je jedan način, a ako ne ide taj, riješimo ga pješačkim putem spojem na FESB i uredimo park zonu na prostoru koji je sad jedno veliko ništa i na kojem često plane požar.

3. Parking mjesta i kontejneri

Pod tri bih naveo više stvari, kao nabrajalicu, ali to mislim da ne funkcionira nigdje i da su zajednički problemi svih kotara, a to su parkinzi. U našem kotaru je najveća europska podzemna garaža koju treba sanirati i koja se mora koristiti u punom kapacitetu, ona trenutačno prokišnjava i ne koristi se u punom opsegu. Nadalje - smeće i kontejneri, koji su razbacani svukud, tražimo hitno postavljenje podzemnih kontejnera kako bi svaki parking rasteretili za bar 3-5 parking mjesta.

O svom kotaru mogu napisati knjigu problema, vjerujem da ih zajedno s našom gradskom upravom i u suradnji s gradonačelnikom i s mladim ljudima željnih promjena i dovođenja reda možemo početi rješavati i postaviti temelje za moje unuke da rastu i odgajaju se u sređenom gradu, našem najlipšem Splitu.

Vaša reakcija na temu