Na ovogodišnjem GAST-u su dobru priliku za promociju vidjele i turističke zajednice. Jedna od njih je i Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.
- Glavni cilj našeg štanda ove godine je promovirati Dalmatinsku zagoru i njezine ljepote. Manja mjesta će ovdje imati priliku upoznati posjetitelje sa svime onim što nude, a kao glavnog partnera ove godine možemo izdvojiti Grad Sinj koji se nizom aktivnosti priprema za jubilarnu 300. Alku - rekao nam je Ivan Brkan, izlagač na štandu TZ Splitsko-dalmatinske županije.
Turistička zajednica grada Solina po prvi puta se predstavlja na sajmu GAST, a osim pregleda arheoloških specifičnosti toga grada posjetiteljima nude proizvodima poput meda, cvjetnog peluda, soparnika, a posebno upečatljive su figurice proizvedene od pčelinjeg voska.
- Ljudi se zaustavljaju i pitaju, zapravo to i je svrha svega ovoga. Sajam nudi niz dobrih mogućnosti pa zašto to ne bi i Grad Solin iskoristio - rekao nam je Josip Roguljić, jedan od izlagača na ovom štandu.