Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Turističke zajednice iskoristile priliku za promociju na GAST-u
GAST Piše: Dalmatinski portal

Turističke zajednice iskoristile priliku za promociju na GAST-u

Na sajmu štand imaju TZ Splitsko-dalmatinske županije i TZ grada Solina

Na ovogodišnjem GAST-u su dobru priliku za promociju vidjele i turističke zajednice. Jedna od njih je i Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije. 

- Glavni cilj našeg štanda ove godine je promovirati Dalmatinsku zagoru i njezine ljepote. Manja mjesta će ovdje imati priliku upoznati posjetitelje sa svime onim što nude, a kao glavnog partnera ove godine možemo izdvojiti Grad Sinj koji se nizom aktivnosti priprema za jubilarnu 300. Alku - rekao nam je Ivan Brkan, izlagač na štandu TZ Splitsko-dalmatinske županije.


Turistička zajednica grada Solina po prvi puta se predstavlja na sajmu GAST, a osim pregleda arheoloških specifičnosti toga grada posjetiteljima nude proizvodima poput meda, cvjetnog peluda, soparnika, a posebno upečatljive su figurice proizvedene od pčelinjeg voska.

- Ljudi se zaustavljaju i pitaju, zapravo to i je svrha svega ovoga. Sajam nudi niz dobrih mogućnosti pa zašto to ne bi i Grad Solin iskoristio - rekao nam je Josip Roguljić, jedan od izlagača na ovom štandu.

Vaša reakcija na temu