Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tvrtka Saop nudi Minimax i iCenter programska rješenja za lakše poslovanje

Tvrtka Saop nudi Minimax i iCenter programska rješenja za lakše poslovanje

Njihove proizvode prepoznale su renomirane tvrtke i računovodstveni servisi: TMF Grupa, AD Plastik, Jadro, Vjesnik, Tommy, Cian, Benko Kotruljić, Pittarosso, Data Link, Mazars Cinotti, Liburnija...

Tvrtka Saop osnovana je 1987. godine u Sloveniji pod nazivom  'Servis za automatsku obradu podataka (Saop)' s ciljem smanjenja ručnog rada i unosa računovođa. Godina 1999. je bila prijelomna za Saop jer je zbog dodatnih razvojnih i prodajnih potreba uskladio program sa zakonodavstvom te postao prvi ponuđač zakonski usklađenog programa na tržištu - iCenter. Pet godina kasnije, pak, plasirali su na tržište i svoj drugi proizvod - online računovodstveni program Minimax.

- Prekretnica tvrtke bilo je otvaranje podružnica u Hrvatskoj i Srbiji te pružanje lokaliziranih programskih rješenja za ta tržišta. Godine 2016. Saop se udružuje sa Soliteom koja djeluje u 13 država te ima preko 1.000 zaposlenika i 235.000 korisnika. Misija tvrtke je kontinuirano unaprjeđivati programska rješenja, tehnologije i metode povezivanja kako bismo zadovoljili promjene i zahtjeve tržišta što su prepoznale mnoge renomirane tvrtke i računovodstveni servisi: TMF Grupa, AD Plastik, Jadro, Vjesnik, Tommy, Cian, Benko Kotruljić, Pittarosso, Data Link, Mazars Cinotti, Liburnija i drugi - kažu iz Saopa.

S tri na 15 zaposlenika u tri godine

Iako tvrtka u Hrvatskoj posluje već šest godina, u zadnje tri godine vidi se značajan pomak u poslovanju, prihodu i broju klijenata što je zasigurno zasluga mlade, ambiciozne i kvalitetne ekipe u Saop Hrvatska te potpore iskusnijih kolega iz Slovenije.

- Trenutno nam je najveći fokus na povećanju prepoznatljivosti na tržištu, na ostvarenju partnerskih suradnji te na marketingu. U tri godine narasli smo s tri zaposlenika na njih 15 i planiramo daljnja zapošljavanja kako bismo svojim klijentima pružili najbolju moguću uslugu. Kontinuirano bilježimo rast poslovanja te trenutno brojimo preko 550 korisnika Minimax programa te preko 70 korisnika ERP rješenja iCenter - dodaju iz Saopa.

Saop programska rješenja pružaju cjelovit i centraliziran uvid u svakodnevno poslovanje tvrtki uz mogućnost integracije s drugim aplikacijama te stručnu i kvalitetnu korisničku podršku. Kao tvrtka usmjereni su na pružanje kvalitetne usluge pri čemu im je, uz samo softversko rješenje, izuzetno bitan odnos s klijentima baziran na povjerenju, kvalitetna podrška na svim razinama, kao i održavanje partnerske suradnje na hrvatskom tržištu.

Pristup 24/7 bez početne investicije

Na tržištu nude dva programska rješenja: Minimax, online računovodstveni program te ERP rješenje iCenter. Minimax je online računovodstveni program za vođenje poslovanja i računovodstva tvrtke, knjigovodstvenih servisa, obrtnika, udruga, mikro i malih tvrtki. To je cloud program, stoga je pristup omogućen bilo kada i bilo gdje te tvrtka ima pregled nad poslovanjem u svakom trenu.

Glavne prednosti Minimaxa su jednostavan i brz početak rada, pristup 24/7 bez početne investicije uz zakonske prilagodbe, nadogradnje programa te korisničku podršku uključene u mjesečnu naknadu. Minimax omogućuje povezivanje poduzetnika i računovođa te osigurava usklađenost podataka bez fizičkog prijenosa, ali uz sigurno arhiviranje podataka. Minimax program ističe se na tržištu kao prvi računovodstveni program koji omogućuje izradu Bilješki i Odluka uz godišnje financijske izvještaje u jednom programu bez potreba za ručnim pisanjem.

Drugi proizvod, iCenter, programsko je rješenje namijenjeno poslovanju malih, srednjih i velikih poduzeća koja žele brz i jednostavan program s personaliziranim prikazom podataka i izvještaja. Prilagođen je svim djelatnostima te pokriva područje financija, obračuna plaća i kadrovske evidencije, maloprodaje i veleprodaje, proizvodnje te servisa. Koncipiran je tako da korisnici uz što manji broj klikova vode poslovne procese, a vodstvo jednim klikom dobije pregled svih prihoda, likvidnosti i rentabilnosti poslovanja. Izvještajni sustav iCentera je detaljno razrađen tako da se većina podataka u programu može iskazati u Olap analizama te grafički uspoređivati s podacima iz prijašnjih godina. Kroz program je kreiran DMS sustav te alati GDPR-a.

Digitaliziranje poslovanja uz fleksibilna programska rješenja

- Digitalna transformacija poslovanja zahvatila je sve aspekte društva i sve veći broj poduzeća uključuje se u trend 'poslovanja bez papira' stoga su i naše aktivnosti usmjerene na pronalaženje inovativnih rješenja te nadilaženje postojećih ograničenja i izazova. Još uvijek relativno aktualna situacija s pandemijom COVID-19 mnoge je poduzetnike na određeni način 'prisilila' da prilagode postojeće poslovne procese i način rada. Upravo je naša misija pomoći poduzećima da digitaliziraju poslovanje uz moderna i fleksibilna programska rješenja koja će povećati efikasnost i konkurentnost na tržištu. Tu bismo istaknuli programsko rješenje Minimax koje je idealno za rad od kuće, ne zahtijeva fizičku razmjenu dokumentacije između računovodstvenog servisa i klijenta te su svi dokumenti i podaci spremljeni i dostupni online. Time se stvara koncept 'virtualnog' računovodstvenog servisa koji je dostupan klijentu bilo kada i bilo gdje - poručuju iz Saopa.

Vaša reakcija na temu