Udruga za zaštitu prava potrošača 'Splitski potrošač – Split' od 1. prosinca 2020. godine počinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru jednomjesečnog projekta kojeg financira Grad Split.
- Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17 do 19 sati, kao i putem adrese elektronske pošte Udruge: splitski.potrosac@gmail.com - najavljuje predsjednik Vlado Biljarski.
Potrošačke savjete svi građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, utorkom i četvrtkom od 17 do 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske). Zbog trenutne epidemiološke situacije građane mole da se prethodno najave i dogovore termin putem telefona (radnim danom od 17-19 sati) da bi se izbjegle nepotrebne gužve i čekanja.
Objavili su i raspored savjetovanja prema potrošačkim područjima:
Opća prava potrošača: od ponedjeljka do petka, od 17 do 19 sati, putem telefona 095/700-1969, financijske usluge i pravna pitanja: utorkom, od 17 do 19 sati, na adresi Ljudevita Posavskog 14, usluge elektroničkih komunikacija: četvrtkom, od 17 do 19 sati, na adresi Ljudevita Posavskog 14 i energija, komunalne usluge i pričuva: svakim radnim danom, isključivo putem pošte ili e-maila.