Iz stranke Direkt poručuju kako smo prije božićnih blagdana bili svjedoci ukazanja ministra Butkovića na gradilištima u Splitu i okolici gdje se hvalio s projektima koji se rastežu već godinama i nije sigurno kad će biti gotovi.
'Za potvrdu je recimo dovoljno pogledati gradilište mosta na solinskoj Širini koje kasni već nekoliko godina s neuvjerljivim objašnjenjem kako su razlog arheološki radovi, a ne svima poznati problemi s izvođačem. Prema planu nabave Hrvatskih cesta za 2025. godinu osim nastavka radova na postojećim gradilištima i početka obnove dijela Poljičke ulice i dalje nema pomaka na izgradnji Zagorskog puta. Ova cesta koja bi trebala postati još jedan alternativni izlaz iz grada prema Solinu postala je državna nadležnost prije četiri godine i otad nikako da radovi počnu. Sudeći po ovom planu neće je biti ni u 2025.', podsjetio je Branimir Urlić, predsjednik Direkta.
Dodaje kako osim Zagorskog puta, neće biti ni radova na Solinskoj cesti pa ćemo izgleda još nekoliko godina imati jedan od najopterećenijih prilaza gradu bez nogostupa i ikakve rasvjete.
'Iako državne cestovne investicije na području Splitu idu sporo ništa ne može nadmašiti dobro poznatu brzinu Banovine na projektiranju i izgradnji novih cesta. Već je sad sigurno da dovršetkom novih državnih cesta one neće biti spojene ni na jednu gradsku cestu koje je tek potrebno izgraditi, za to je najbolji primjer Vukovarska koja završava kao slijepa ulica, a trebala bi biti paralelna prometna žila kucavica prema Stobreču.
Ova vlast će u 4 godine potrošiti više od 1 milijarde eura proračuna, a još nismo vidjeli izgrađenu ni jednu pristojnu cestu. Planovi se prepisuju već desetljećima i valjda se čeka da prostor bude totalno zagušen kako bi iz Banovine pokrenuli procedure za gradnju neke nove ceste', zaključuje Urlić.