Na ovogodišnjem WURI rangiranju sudjelovalo je 1253 sveučilišta iz 87 zemalja, s ukupno 4866 inovativnih programa i inicijativa. WURI rangiranje iz godine u godinu potvrđuje rast i globalnu prepoznatljivost među visokoškolskim institucijama diljem svijeta.
'WURI, odnosno World University Rankings for Innovation vrednuje inovativnost, različitost i dugoročni utjecaj na gospodarstvo, društvo i međunarodnu suradnju. U međunarodnoj konkurenciji, plasman Sveučilišta u Splitu na 79. mjesto globalno predstavlja značajan uspjeh i potvrdu kvalitete inovativnih programa te strateške usmjerenosti Sveučilišta na društvenu odgovornost, međunarodnu suradnju i suvremene obrazovne modele. Ovo je napredak i u odnosu na prošlu godinu, kada je Sveučilište rangirano na 94. mjestu', priopćeno je iz Sveučilišta.
Sveučilište u Splitu istaknulo se u tri kategorije: Podrška i angažman studenata, Mobilnost i otvorenost studenata te Brend i reputacija sveučilišta.
U prvoj kategoriji Sveučilište u Splitu rangirano je na 7. mjestu, s integriranim pristupom Sveučilišta usmjerenim na cjelovitu podršku studentima kroz mentorstvo, akademsko savjetovanje, razvoj karijere, mentalno zdravlje i uključivost, čime se stvara poticajno i dostupno akademsko okruženje za sve studente.
U kategoriji Mobilnost i otvorenost studenata Sveučilište je rangirano na 1. mjestu, gdje su vrednovana 2 prijavljena programa. Prvi je promicanje međunarodne razmjene i suradničkog učenja - inicijativa koja kroz kratkoročne mobilnosti i Blended Intensive Programe (BIP) omogućuje studentima i osoblju međunarodna iskustva, razvoj globalnih kompetencija i jačanje suradnje s partnerima iz cijele Europe.
U ovoj kategoriji prikazane su i aktivnosti Sveučilišta u Splitu u okviru alijanse Europskog sveučilišta mora (SEA-EU), saveza devet europskih sveučilišta, uspostavljenog s ciljem stvaranja integriranog, multietničkog i višejezičnog europskog sveučilišnog kampusa s naglaskom na interdisciplinarnost, inovacije i održivi razvoj.
'Ja istražujem', brend razvijen u sklopu projekta 'Reconnecting Science with the Blue Society (Blue-connect 2.0)' rangiran je na 4. mjestu u kategoriji brend i reputacija sveučilišta. Projekt koji kroz popularizaciju znanosti, radionice i javne događaje približava znanstvena istraživanja široj zajednici, s posebnim naglaskom na mlade i održivi razvoj.
Ovogodišnji rezultat potvrđuje stratešku orijentaciju Sveučilišta u Splitu prema inovacijama, društvenoj odgovornosti i međunarodnoj prepoznatljivosti. Odražava predanost zaposlenika, studenata i partnera Sveučilišta u stvaranju suvremenog, uključivog i globalno konkurentnog sveučilišta.