Skuplje gorivo na svjetskoj razini osjetit će na koncu putnici Prometa ili će im pomoći buduća gradska vlast. Naime, Miro Delić, direktor javnog prijevoznika je otkrio kako je sve teže poslovati s rastom cijena goriva, a s nepromijenjenim iznosom karata odnosno subvencija.
- Od jeseni kada je gorivo poskupjelo, karte su ostale na istoj razini i radimo mala čuda za sada da sve ide kako treba. Veći trošak goriva nam je oko 15 milijuna kuna na godišnjoj razini - rekao je.
Znači li to da se ide u smjeru poskupljenja karata, pitali su ga novinari.
- U ovom trenutku ne znam smijemo li bez gradske vlasti održati Skupštinu s tom odlukom. Možda nam povjerenica može ponuditi odgovor. Međutim, ako su gradovi i općine spremni sufinancirati s većim iznosima, ne treba poskupjeti putnicima. Primjerice, subvencije u europskim zemljama sežu i preko 50 posto. U Zagrebu ZET-ov proračun čini 75 posto sufinanciranja, a nama je oko 30 - jasan je Delić.
Ako bi se išlo prema višim cijenama karata, dodao je, karta bi bila skuplja za otprilike 20-ak posto.
Dakle, novu gradsku vlast čeka prvi konkretan zadatak.