Zdeslav Benzon, HSLS-ov gradonačelnički kandidat, odgovorio nam je na pitanje što bi uradio s Kopilicom.
- Treba nastaviti započeto u integralnom rješavanju prometa u Splitu, kroz predložena infrastrukturna rješenja koja smo dobili u suradnji s državom i kroz dio Masterplana - rekao je Benzon, potom detaljnije objasnio:
- 1. Osnovati poseban tim unutar gradske administracije za koordinaciju ovih poslova sa svim sudionicima. Ideja izmještanja glavnog autobusnog i željezničkog kolodvora u Kopilicu egzistira desetljećima i krajnje je vrijeme da je i ostvarimo.
2. U svim fazama moraju sudjelovati i stanovnici Kopilice jer se na prostoru njihova življenja događaju velike promjene.
3. Ne moram naglašavati da se za takve velike projekte moraju provesti javni urbanističko-arhitektonski natječaji, što ovdje nije bio slučaj.
Uostalom to pokazuju i nedavni pokušaji gradskog 'metroa' koji nisu ništa drugo nego stihijsko rasipanje milijuna kuna poreznih obveznika.
Primjerice, Hercegovačka bi trebala biti u četiri trake, što je inače i bio preduvjet GUP-a iz 2006. za gradnju autobusnog kolodvora u Kopilici.
Zato želim da se Gradom upravlja kao tvrtkom i ovakve velike zahvate treba prepustiti struci, a moj zadatak kao gradonačelnika će biti kontrola trošenja Vašeg novca, kontrola jasno zadanih rokova i na koncu, zapovjedna odgovornost za napravljeno.