Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
20 GODINA BRENDA ARILEO Prvi smo vidjeli slavljeničku kolekciju koju krasi jedan 'must have' komad

20 GODINA BRENDA ARILEO Prvi smo vidjeli slavljeničku kolekciju koju krasi jedan 'must have' komad

Ususret velikom slavlju dizajnerski par otkriva nam svoju ljubavno modnu priču

Bračni par Marija i Jurica Pirić prije 20 godina svoju ljubav prema modi usmjerili su u vlastiti brend Arileo. Naporno su gradili svoju priču, osluškujući publiku, istovremeno ne podilazeći kratkotrajnim i prolaznim trendovima, što je rezultiralo snažnom pozicijom na domaćem modnom tržištu. Ćakulali smo s modnim dvojcem povodom rođendana njihovog brenda kojeg će proslaviti revijom u Splitu.

- Organiziramo jubilarnu samostalnu reviju na kojoj ćemo proslaviti 20 godina s 20 kreacija. Slavljenička kolekcija inspirirana je skulpturom, nekom modernom Priskom, a modeli su dosta nabrani, slojeviti i kreacije podsjećaju na antičke skulpture pretočene u moderno doba. Boje su puderaste, specifične za nas i prate nas kroz cijelu godine - otkriva nam Marija.

Jurica nam potom pokazuje novi remen iz kolekcije, kojeg smo prvi imali priliku i javno objaviti, a kojeg će publika prvi put vidjeti na spomenutoj revije u Dioklecijanovom podrumima 24. ožujka. 


- Remen iz kolekcije bi trebao biti neki novi 'must have' komad, baš kao što je prije par sezona bio veliki remen s velikim slovom 'A'. Specifičnost ovog novog remena je što na sebi ima jednu malu torbicu što ga čini posebnim i praktičnim modnim dodatkom. U kolekciji će se još naći kombinezoni, haljine i blejzeri. Arileo je ostao senzualan, romantičan, ženstven, koristili smo prirodne materijale od viskoze, žoržeta, a izrađivali smo i neke materijale sami te tako dobili neku novu teksturu - ponosno će dizajner.

Iako je Arileo veteran na modnim pistama, ovo mu je prva samostalna revija u gradu gdje već dva desetljeća grade svoju modnu priču. Zbog toga je ovaj modni dvojac posebno uzbuđen.

- Zahvalio bi se Udruženju obrtnika Split, kao organizatoru, koji su prepoznali našu priču i reviju uvrstili u program Praznika cvijeća. Raditi reviju u našem gradu je dodatan izazov i odgovornost. Oko svake kolekcije se jednako trudimo, ali za ovu smo upregnuli sve svoje kreativne moći - iskreno će ovaj modni i bračni par.

Tvorci brenda Arileo 20 godina dijele dobro i zlo, kako u poslu, tako i u privatno. Marija i Jurica bivši su studenti milanskog studija modnog dizajna Marangoni, a iste godine kad su pokrenuli brend Arileo, uplovili su u bračnu luku tako da im je 2023. dvostruko slavljenička.

- Gradili smo put, imali smo uspone i padove, vjerovali smo u ono za što smo se obrazovali i zadovoljni smo s prvih 20 godina. Nismo nikada bili instant zvijezde, u medije smo izlazili umjereno i s razlogom, nismo oblačili pola Hrvatske, a niti to možemo, te smo izabrali sporiji, ali dugotrajniji put. Danas imamo ono što rijetko tko u Hrvatskoj ima, a to je osam zaposlenih ljudi, ta brojka u modnoj industriji je zaista velika - skromno će Marija, a Jurica je, kao i u svemu nadopunjuje.

- Dugogodišnje partnerstvo naučilo nas je da je kompromis majka svih odnosa. U skladu s našim drugačijim osobnostima, imamo i različit pristup modi. Marija je veliki kreativac i sklonija je nekoj minimalističkoj modi za razliku od mene, koji voli istraživati trendove. U našem ateljeu Marija je uglavnom zadužena za skiciranje i konstrukciju, a sve drugo je moj zadatak.

Najdugovječniji supružnici među domaćim dizajnerima roditelji su 19-godišnje Ive i četiri godine mlađeg Marina, a svojoj ljubavi posvetili su i ime brenda. Arileo je, naime, izvedenica prvih slova njihovih horoskopskih znakova na talijanskom jeziku.

- Često nas pitaju zašto ne otvorimo dućan i u Zagrebu, nemamo te ambicije jer su nam Split i okolica već veliki radijus djelovanja. Ako naše Splićanke mogu otići do Zagreba po neki komad robe, mogu i Zagrepčanke doći na Rivu popiti kavu i kupiti omiljenu robu - našalili su se simpatični dizajneri čije kreacije rado nose poznate dame. 

Poznate dame u Arileo modi

Danijela Martinović, Domenica Žuvela, Ana Gruica, Jelena Rozga, Marijana Batinić, sestre Zaninović, Ana Opačak i brojne druge njihove vjerne klijentice. Ovaj dvojac zajedno je potpisao i vjenčanicu Hane Huljić, koja je jedna od najviše komentiranih svadbenih kreacija među domaćim celebovima. Retro vjenčanica nadahnuta pedesetim godinama prošlog stoljeća izazvala je pravi interes javnosti.

- Kad kreiramo vjenčanice uvijek poštujemo želje mladenki. Tako smo za Hanu osmislili styling koji je u skladu s njezinom osobnošću. Napravili smo joj dvije skice i ona se odlučila u pet minuta. Iskreno, jednostavniju mladenku od nje nismo imali, a dobili smo neočekivanu pažnju javnosti za osobu koja se ne želi isticati u tom pogledu. To nas je baš začudilo jer godinama radimo s poznatim damama - pričaju nam Marija i Jurica Pirić kojima su upravo Tonči i Vjekoslava Huljić bili su među prvim klijentima.

Iza njih je četrdesetak velikih kolekcija i revija na svim važnijim domaćim modnim događanjima i još toliko manjih kampanja, a u budućnosti nam još spremaju puno iznenađenja.

- Najvažnija stvar je komunikacija s klijentom, želimo da svaka djevojka iz našeg dućana izađe zadovoljna. Možda ne možete zadovoljiti svačiji ukus, ali uvijek možete napraviti kompromis. Poprilično smo senzibilni i ne želimo se nakon 20 godina opustiti, već i dalje naporno raditi. Možda nas je to dovelo da smo u Splitu među nekolicinom afirmiranih dizajnera do kojih se drži. Naša formula uspjeha je skromnost i racionalnost. Nekad morate puno više uložiti nego će te zaraditi, ali u neko dogledno vrijeme vam se to vrati - iskreno će Pirići kojima želimo još puno uspješnih godina.

Vaša reakcija na temu