'U njoj je sve dalmatinsko - bila boja, tovar, dalmatinski kolet i maslina', rekao nam je Ivan Brekalo, dizajner i vlasnik modnog brenda Mago, predstavljajući novi proizvod. Riječ je o košulji - 'Dalmatinska bila'.
'Mago je inspiriran emocijom. Brend je nastao spontano, iz ljubavi prema našem tovaru, simbolu Dalmacije i najvećem dobročinitelju dalmatinskih težaka. Nova košulja se zove 'Dalmatinski bila', na njoj su i botuni od maslinovog drva', objasnio je Brekalo na predstavljanju unikatnog proizvoda i proslavi drugog rođendana brenda u splitskom lokalu Antique, a gdje je zvijezda ponovno bio pravi dalmatinski tovar.
Na promociji su se okupili brojni poznati Splićani i Dalmatinci, a nije se propuštala prilika ni za fotografiranje uz tovara.
'Magini ambasadori su naši kupci i partneri iz inozemstva, koji su prepoznali i oduševljeno prihvatili našeg dalmatinskog tovara, kao jedan originalni modni brend', naglasio je Brekalo.
Fotogalerija: Proslava rođendana brenda Mago | Foto: Veljko Martinović
Dalmatinski tovar koji je služio u poljoprivredi kao tegleća životinja, gdje su ga naši seljaci koristili za odvoz oruđa u polja kao i dovoz ljetine kući, sada krasi majice, košulje, džempere, čarape, kape i druge odjevne komade Mago brenda.
Iako je Brekalo rođen u Splitu gdje se magarce zvalo tovarima, ipak iz djetinjstva pamti da se u Aržanu i Prisici koristila riječ 'mago'. Tamošnji susjed Kruno na njegovoj košulji je vidio znak tovara i uzviknuo: 'To je naš mago', pa se može reći da je ime brenda nastalo spontano.
'Ovo je jedna pričica koja je u svom nastajanju, a koja će se polako širiti. Tovar je ime za magarca koje sam i sam od djetinjstva koristio, ali smo razmišljali da ime bude lako pamtljivo domaćoj i stranoj publici. Odlučili smo se za Mago jer zvuči internacionalno. Ljudi koji se bave marketingom su rekli da je to ime pun pogodak', otkrio je vlasnik brenda.
Privukao je tako Mago pozornost mnogih koji su prepoznali vrijednost domaćeg brenda na malom i tvrdom hrvatskom tržištu, na kojem se domaćim proizvodima ipak više daje moralna podrška, nego ona iz novčanika. I drugi svjetski brendovi koristili su životinje za svoj logo, od krokodila, konja, psa, mačke, a Mago ima tovara.
Dio atmosfere s promocije donosimo u fotogaleriji.