U Splitu je danas svečano otvoren maloprodajni Hespo salon koji nudi sve što treba za kvalitetno spavanje. Radi se o lideru na regionalnom tržištu madraca i brendu prepoznatom od krajnjih korisnika kao sinonim za udobnost, kvalitetu i zdravlje. Direktor tvrtke Hilding Anders, u čijoj je grupaciji Hespo, Damir Matijević u uvodnom govoru predstavio je novu prodajnu strategiju i poželio dobrodošlicu uzvanicima u prostoru salona nasuprot centra Joker (Put Brodarice 4).
- Tvrtka Hilding Anders jedna je od vodećih u segmentu kreveta i madraca na globalnoj sceni. U Hrvatskoj je Hespo dobro poznat po kvalitetnoj domaćoj proizvodnji i važnoj ulozi u opremanju spavaćih soba. Snažan partnerski odnos koji Hespo njeguje s raznim trgovačkim lancima omogućio mu je rast tijekom proteklih 29 godina, a još više će se osnažiti pozicija Hespa otvaranjem vlastitih salona - poručio je Matijević te dodao kako je Hespo ove godine otvorio salon u Zagrebu i Osijeku te dva u Splitu, što se pokazalo kao odlično uspostavljanje odnosa s kupcima i bolji doticaj s brendom.
- Želja nam je povezati brend s kupcima i omogućiti im podršku nadohvat ruke jer sada na dvije lokacije u Splitu mogu odabrati najbolje za svoj san. Važna komponenta je i turizam gdje iznajmljivači traže najbolje krevete i madrace kako bi opremili svoj turistički smještaj - poručio je.
Otkrio nam je da je njemu omiljeni madrac Exclusiv Feel.
- S ovim madracem sam zadovoljan godinama, ali preporučujem Dalmatincima da svoj idealan madrac dođu isprobati u našim poslovnicama na Splitu 3 ili ovdje nasuprot Jokera.
Direktorica maloprodaje Hilding Andersa, Kristina Bošnjak, dodala je kako se kod otvaranja novih salona uvijek vode potrebama i željama kupaca, pa su tako na temelju istraživanja tržišta i pozicije brenda Hespo u percepciji kupaca odlučili da je sada idealno vrijeme za otvaranje novoga maloprodajnog lanca Hespo.
- Otvaranjem novih Hespo salona diljem cijele Hrvatske želimo biti što dostupniji našim vjernim kupcima koji prepoznaju kvalitetu brenda Hespo već gotovo 30 godina. Hespo kao brend je prepoznatljiv i želimo nastavi biti sinonim za dobro spavanje - istaknula je Bošnjak pa povukla jednu usporedbu:
- Kada kupujete cipele, volite ih isprobati, pa tako i madrac ne možete kupiti ako je samo lijep. Prije kupnje madraca kupcima je potrebno pružiti mnogo informacija, pomoći im u detektiranju potreba i važnosti madraca na kojem ipak provode trećinu života.
- Reakcije naših kupaca su sjajne jer sada na jednom mjestu mogu pronaći sve naše proizvode. Osim kreveta i madraca dodatni asortiman za stvaranje lijepog ugođaja u domu također je u ponudi. Kupci mogu odabrati bogatu ponudu posteljina i detalja, ukrasne jastuke, prekrivače, tepihe, stolce, francuske mirise za dom, mirisne svijeće i još mnogo toga. Pozivam sve neka nas posjete na novootvorenim lokacijama i prate naše pogodnosti na našim internetskim stranicama - poručila je Ana Pecotić, direktorica marketinga tvrtke Hilding Anders, te je otkrila kako od sutra kupci mogu iskoristiti Black Friday akciju koja nudi 30 posto popusta.
- Akcija traje do 30. studenog, a odnosi se na naša tri popularna madraca Astoria Gold, Bioritam i Nukleus te krevet Sofia. Hespo brine o kvaliteti života ljudi. Nema dobrog dana, ako se dobro ne naspavate. Zato je i naš slogan 'Jer dobri dani počinju noću' - zaključila je.
Zanimljivim moderatorskim konceptom zagrebačka pjevačica i voditeljica Ida Prester predstavila je javnosti novi Hespo salon u Splitu. Pozvala je poznate dame da otkriju svoje položaje spavanja na Hespo madracima. Vedrana Ilić i Ana Gruica Uglešić saznale su kako se njihov položaj zove fetus.
- Osim što sam saznala kako se zove poza u kojoj spavam, otkrila sam i zašto jako malo i loše spavam. Mislim da je to do madraca, tako da ću se posavjetovati i odabrati u salonu neki udobni - otkrila nam je splitska glumica Ana Gruica Uglešić.
Modna stilistica i dekoraterka interijera Vedrana Ilić je, pak, rekla da je prije mjesec dana kupila Hespo madrac, s kojim je više nego zadovoljna.
- Suprug je izabrao dva odvojena madraca što je odlična stvar jer se madraci lakše okreću - navela je Vedrana.
Modna dizajnerica Anamarija Asanović saznala je da se njezin položaj spavanja zove morska zvijezda.
- Više volim tvrđe madrace, ali imam cijeli niz pravila kada je u pitanju krevet. Estetski je lijepo kada na krevetu stoji puno ukrasnih jastučića i dekica, ali meni to sve smeta. Moj krevet je za mene svetište, važno je da ima udoban madrac, kušin i jedan topli pokrivač zimi. Također, na mom krevetu se ne smije sjediti u odjeći, jesti i slično. Uz to je bitno da je posteljina ugodna i pamučna te da madrac ima ljetnu i zimsku stranu - otkrila je Asanović.